´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

اندر باب باحالیت شما اینکه...

همیشه وقتی حس می کنم داری حالمو می گیری.. 

می خوای اذیتم کنی.. 

ناراحتم می کنی یا کاری می کنی که دلم بشکنه... 

وقتی خودت مجبورم می کنی که بهت غر بزنم 

نق بزنم 

یه کمی که می گذره 

حسابی شرمنده م می کنی 

چون بلافاصله اتفاقی می افته که می فهمم 

در تمام اون لحظه های ناشکری و بی خردی من.. 

بهترین ها رو برام زیر بالشت قایم کرده بودی!!! 

عاشقتم خدای مهربونم..

ایمان

خدای بزرگ 

ایمان آوردم به اینکه اگر دری رو ز حکمتت ببندی 

در دیگری رو ز رحمتت باز می کنی 

البته من به اون دری که بستی خیلی امید داشتم 

اما خیالی نیست 

این یکی هم از هیچی بهتره!
همین کاراته که آدمو گیج می کنه!
و باعث میشه که هرروز منتظر یه چیز جدیدی باشیم ازت 

خیلی دوستت دارم خدا 

تنهام نذار لطفا!
تو تنها کسی هستی که از همه چیز من باخبری...  

تو تنها کسی هستی که تمام زیبایی ها رو آفریدی زیبای من..

در پناه تو...  

 

آرامش

فکر می کردم با یه همچین طوفانی بشکنم 

یا حداقل یه کمی خم بشم 

خوشحالم خدای مهربونم 

که انقدر بهم روحیه می دی  

که انقدر منو محکم کردی 

که اعتماد به نفس و اعتماد به خودم رو زیاد کردی 

که پای حرفم بایستم 

و نذارم در دید دیگران ضعیف به نظر بیام 

خدایا خیلی بزرگی 

از آرامشی که بهم دادی ازت ممنونم 

امیدوارم بتونم خوبی هات رو جبران کنم..