´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

حلالم کن

روزهای شلوغ و پرکار اما خوب و آرومی رو می گذرونم. 

و اینها همش به خاطر بزرگی توست خدای مهربونم 

با همه ی وجودم می پرستمت و می خوام که خیلی چیزها رو ندیده بگیری از من!
و منو ببخشی مهربون... 

همه ی راههای سبز به تو ختم میشن 

همه ی زیبایی ها و طراوت ها به تو می رسن 

تویی که سبز و زیبای مطلقی.. 

همه چی آرومه...

خدایا برای همه ی این آرامشم تا بی نهایت سپاسگذارتم...  

 * 

*

 

از اینکه هر روز دانشم رو زیاد می کنی 

و اجازه نمی دی خودم رو از یاد ببرم 

از تو ممنونم 

و همه ی تلاشمو می کنم 

که همون بنده ای باشم که تو می خوای...  

رها در دستان تو 

مثل پرنده ای آزاد...

خودت بگو...

که چطوری شکر اینهمه خوبی رو به جا بیارم؟
اینهمه خوبی که از روی لطف و بنده نوازیت نصیبم کرده ای، ای مهربان ترین مهربانان... 

هر وقت به سوی تو آمدم بهترین ها را به من ارزانی داشتی 

هرگاه دستانم را به درگاهت دراز کردم، 

 پروانه ای از میانشان به سویت بال گشود...