´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

همه چی آرومه...

این آرامش رو مدیون بزرگی تو هستم خدای مهربونم 

که همیشه بهترین ها رو برام می خوای 

و بهترین ها رو بهم هدیه می دی 

حتی وقتی که خودم حالیم نیست!
خیلی آقایی خدا جونم! 

مثل همیشه!

فقط تو یاور و همراهم هستی خدای مهربونم 

مثل همیشه 

فقط و فقط به خود تو می تونم تکیه کنم 

مثل همیشه 

فقط تویی که حتی بدون کلمه ای حرف٬ همه ی درد دلهام رو از بری 

مثل همیشه 

توی همه ی عشق های زمینی٬ عشق تو رو جستجو می کنم... 

مثل همیشه 

می پرستمت خالق بی همتای من... 

برای لطفی که من به کردی 

و فرصت دوباره دادی ازت ممنونم... 

هوالمعشوق

خداوندا!
در تنهایی همانند توام و در صبر درست بر خلاف تو!
نمی شود که برعکسش را برایم بخواهی؟؟!:دی 

غمگین نیستم... 

شکستنی نیستم.. 

نخواهم نالید... 

نخواهم رنجید... 

اما 

نگذار که دور بودنت را احساس کنم! 

آخر تو در آسمانی و من پایبند زمینت!
لطفا یا تو من را به حضور بپذیر 

و مرا نزد خودت ببر 

یا بیا همان اطراف رگ و گردن و اینها!
انصافت را شکر! کجایید پس شما؟! 

خدای مهربونم!
من اینو می دونم 

که تو یک گلی... 

گل همیشه بهار...