´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۱۲ دی

سلام 

امروز صبح ساعت نه بیدار شدم. خواهری رفته بود سر کارش و من داداشی رو بیدار کردم و آماده شدیم و تا یه جایی منو رسوند و رفتم سمت دانشگاه. بعد هم رفتم راجع به جواهری که پسندیده بودم از یه زرگر سوال پرسیدم که اونم مثل مامان و بابا تایید کرد که طلای سفید اونم با بیش از صد قعطه برلیان نخرم بهتره. خلاصه.. کمی توی چهارباغ و انقلاب طلا دیدم و دیگه ساعت یک بود که به مامان زنگیدم و گفتم ناهار میام خونه. بعد هم با داداشی هماهنگ کردم و هم دیگه رو ساعت یک و نیم دیدیم. بلافاصله خواهری زنگید و گفت ما رو دیده و پشت سر ما توی اتوبوسه! ماهم گفتیم پیاده بشه و ما توی ایستگاه بعد سوارش کردیم. نزدیک مغازه ی داداشی ناهار نذری می دادن و یکی هم به داداشی داده بودن که چلو کباب بود. وقتی رسیدیم خونه با پلو مرغ خوشمزه ای که مامان درست کرده بود خوردیم. بعد هم من یکساعتی دراز کشیدم. ساعت سه نیم هم آماده شدم و پنج دقیقه به چهار رفتم آموزشگاه. کاظمی هنوز نیومده بود. با ده دقیقه تاخیر اومد. کلاس تا ساعت پنج و چهل دقیقه بود. بعد رفتش و چرخی با چایی و بیسکوئیت پذیرایی کرد. بعد هم رفتم سر کلاس بعدی و از بچه ها سه فرم افعال رو پرسیدم و نمره گذاشتم. باشد که دهان آ.ت بسته گردد!! 

بعد سر راهم یه پفک گنده گرفتم و رفتم خونه. کمی استراحت کردم و راجع به طلا حرف زدیم و مامان از زرگری که مشتریش هستیم قیمت چندتا سرویس گرفت. بسیار نجومی! نماز و قرآنم رو خوندم و نشستم سر درسم از ساعت نه تا یازده. دیگه خیلی خسته شدم. خواهری خوابید و من رفتم همراه مامان و داداشی کمی  سریال کلانتر دیدم. بعدم اومدم اینجا. 

خیلی خسته هستم. یه کمی آنلاین هستم و بعدم میرم لالا. 

شب خوش.

نظرات 2 + ارسال نظر
3erbit شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.3erbit2009.blogfa.com

salam doset aziz
weblage kheli ziba va ghashang va mofidi darid
bayad beheton khaste nabashid begam
doste gerami agar mikhahid por karbord tarin va jaleb tarin barname haye computer

ro dashte bashid ye sar be weblage man bezanid
taze na tanha barname nist shoma mitonid theme haye ziba - aks haye ghashang -

bazi haye jazab va didani, barye goshiye, ham'raheton download konid
montazere hozor garmeton hastam
----------------------------------
va goftani hast ke agar tamauol dashtid mitonid mano be in esme

دانلود آزاد با 3erbit

لینک کنید.
----------------------------------
www.3erbit2009.blogfa.com
----------------------------------
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

شهریار شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://cn3cn3.blogsky.com


doste aziz man ta be hal 2 sale ke dra site haye khareje kar mikonam nemigam daramad nadare ama kheile dardesar dare chon ma alan da sharayete tahrim hastim ba zoor be ma pool midan baraye hamin man ham be cn3 ro hvordam engar hamin diruz bod ke manam daramy nadashtam ye daneshjoye sade ... ama hala kharje khdamo khonevadam azin rahe motmane tamin mishe .........
age bastaro tahiye koni ghoul midam har moshkeli pish biad man agar dar tavanam bood komaket konam ta to in rah movafagh besh braye kharid inja ra click konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد