´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۱۱ مهر

سلام 

امروز صبح ساعت هشت بیدار شدم و آماده شدم و ساعت هشت و بیست دقیقه رفتم آموزشگاه. خ زمانی بود و بعد هم اون سه تای دیگه اومدن و اون یکی که جلسه ی قبل اذیت می کرد رو امروز صبح جوابش کرده بودن. دیگه با همون سه نفر کلاس شروع شد و خیلی هم عالی پیش رفت. بعد از کلاس هم حدود دوساعت نشستیم با خ.زمانی پشت سر همه حرف زدیم و خندیدیم و البته کمی هم راجع به نحوه ی اداره ی کلاس می پرسید و براش توضیح می دادم. تو این فاصله مامان هم دوبار زنگیده بود که چرا من نمیرم خونه! دیگه ساعت ۱۲.۵ بود راه افتادم به سمت خونه. مامان می خواست نماز بخونه. منم کلی وراجی کردم و بعد هم می خواست برای ناهار کوکوسبزی درست کنه که من درست کردم و کمی هم ریحون بابا گرفته بود پاک کردم و شستم. داداشی که اومد ناهار کوکو سبزی با بقیه ی پلو قیمه های دیروز رو خوردیم و من ظرفها رو شستم و رفتم سر درسام! یه نیم ساعتی درسا رو خوندم و بعد دراز کشیدم. خوابیدم تا چهارونیم. بیدار که شدم دیدم مامان رفته جلسه ی قرآن. منم نشستم پای کامپیوتر و درسهای امروز رو که قرار بود تدریس کنم مرور کردم. ساعت پنج و نیم هم آماده شدم و رفتم آموزشگاه. آخه قرار شد دیگه کلاسهامون یک ربع به شیش شروع بشه تا هفت و ربع. بچه ها اومدن و کلاس رو سر ساعت شروع کردم. دونفر هم تازه اضافه شده بودن که یکیشون می خواست شاخ بشه که همون اول نوکشو آنچنان چیدم که حال اومد! 

بعد هم کلاس بعدی که آقایون بودن شروع شد. یکیشون غایب بود و با سه نفر کلاس رو ادامه دادیم و درس یک تموم شد. بعد هم از کلاس اومدیم بیرون و کمی با آ.چرخ.ابی و دوستش که خیلی باحاله و گفت از فردا میاد سر کلاسم حرف زدم و آ.ت هم بودش و احوالپرسی و تشکر از دیشب و بعد هم زدم بیرون. بابا دم در منتظرم بود. باهم رفتیم خونه و داداشی هم تازه اومده بود. کمی گپ زدیم و نماز خوندم و دلنوازان رو دیدیم. بعدشم ظرفهای شام رو شستم و یه زنگ به پدیده زدم. کمی حرف زدیم و بعد اون رفت استراحت و منم اومدم اینجا. راستی پسر دوست داداشی هم زنگید برای کلاس خصوصی و قرار شد از فردا بیاد. پنج و نیم تا هفت شب.ببینیم چی میشه.

الانم دیگه می رم لالا چون خیلی خوابم میاد. 

شب خوش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد