´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۷ مهر

سلام 

امروز صبح ساعت ۸ بیدار شدم اما تا ۱۰ توی رختخواب وول می زدم و کتابهای اینترچنج رو یه نیگا انداختم.آقای تب*اشیری زنگید خونه و راجع به کلاسهام گفت منم گفتم سی دی آبی رو می خوام که گفت بیا بگیر. بعد هم دیگه بلند شدم و اتاق رو مرتب کردم و چند لقمه صبحانه خوردم. بعد هم مشغول خوندن کتاب آبی اینترچنج شدم. یکی دوساعتی خوندم و بعد هم کمی با مامان گپ زدم. بعد هم کمک مامان بادمجون پوست گرفتم و شستم و ورقه کردم و نمک زدم. گفتم خودم میام سرخ می کنم اما نشستم پای کامپیوتر و سرم گرم شد و دیدم مامان داره خودش سرخ می کنه :( هرچی ام گفتم بذار من کمکت کنم فداش شم گفت نه برو به کارات برس. بابا می خواست بره بیرون که ازش خواستم سی دی رو بگیره. یکساعت بعد که اومد خونه گرفته بود که البته به جای ترک های درسی سی دی «وی او ای» بود! 

ناهار سوپ بود و کمی از ته چین دیروز و خورشت گوجه بادمجون که وقتی داداشی اومد خوردیم و ظرفها رو شستم و خوابیدم. حدود چهار بیدار شدم و بازم کتاب آبی رو خوندم درس یک. بعد هم باز کمی آنلاین شدم و کامنتهامو خوندم. بعد هم کمی مجله خوندم. با مامان و بابا حرف می زدم. بعد از نماز باهم رفتن قدم بزنن. منم زنگیدم به پدیده و باهم حرف می زدیم که مامان اینا اومدن. حرفام که تموم شد تب*اشیری زنگ زد و گفت که ظاهرن این ترم چهارتا کلاس بهم دادن :دی!! 

بسی خرکیفیدیم!  وقتی گفتم سی دی اشتباه بوده کلی عذرخواهی کرد و سر کلاس فردا صبح هم که خانومای سن بالا هستن کلی خندیدیم!:دی 

بعد هم دیگه داداشی اومد و دور هم میوه خوردیم و گپ زدیم و یه فیلمی که قبلن مامان ضبط کرده بود نصفشو دیدیم. بعد هم اومدم اینجا دیگه!
الانم می رم دیگه پی کارم!
شب خوش

نظرات 2 + ارسال نظر
ریزه میزه چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ http://rizemizeh.blogsky.com

سلام خانومی ... منم میخوام بیام اصفهان ! به همین زودیا ...
میام ژیشت بهم زبان یاد بده :D

سلام عزیزم
تشریف بیارید در خدمتیم
بوس

نیما چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

سلام
من همیشه ب هر دو تا وبتون سر میزنم روحیتون خیلی خوبه این که با هر مسئله ای راحت کنارمیاین ژ
اگه اجازه بدین لینکتون کنم

سلام دوست خوبم
ممنونم
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد