´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۲۴ مرداد-بازگشت

سلام 

امروز صبح ساعت ۸ در کمال غم و غصه با پچ پچ های خاله محبوبه با خاله منصوره از خواببیدار شدم. غم و غصه ش مال این بود که خیلی خوابم میومد و دیشب هم دیر خوابیدیم و کلی هم خسته بودیم. بعدش دیگه کلی طول کشید تا به هوش بیام و دیگه شوهر خاله که از اتاق اومد بیرون من خجالت کشیدم و خودمو جمع کردم وگرنه بازم می خواستم بخوابم! ملت صبحانه خوردن و الویه هم یه عالمه از دیشب زیاد اومده بود خوردیم و خاله محبوبه اینا منهای فاطمه رفتن خوابگاه عاطفه و کمی گردش توی شهر. من و خاله منصوره هم ازشون خداحافظی کردیم چون دیگه می خواستیم برگردیم. بعدش ستاره بیدار شد و کلی باهاش حال کردم و بعد هم سجاد بیدار شد و باهاش بازی کردم و ساعت حدود ۱۰:۴۰ بود که از خونه راهی شدیم با آژانس. من و خاله منصوره و حدیثه. کمی که رفتیم یادمون افتاد ناهارو میوه هارو نیاوردیم و باز دور زدیم و فاطمه آورد دم در و دیگه راهی شدیم به سمت ترمینال. ساعت یازده و نیم رسیدیم و حال خاله خوب نبود رفت دستشویی و بعدش رفتیم با کلی جریانات سوار اتوبوس سوپر کلاسیک شدیم(با تخفیف) و دیگه تا اصفهان با خاله و حدیثه حرف می زدیم و کمی هم فیلم دیدیم آخه تکراری بود (زن ها فرشته اند)‌ برای ناهار هم ساندویچ الویه داشتیم. قبلش که مارال نگه داشت سیب زمینی سرخ کرده گرفتیم و خوردیم و چیپس و پفک هم گرفتیم که فقط پفکش رو خوردیم و بعدشم دیگه رسیدیم. عباس آقا اومده بود دنبال خاله اینا که فوت مادرش رو بهشون تسلیت گفتم و هرچی خاله اصرار کرد که برم خونشون یا منو برسونن قبول نکردم و خودم برگشتم خونه. شهر خیلی شلوغ بود و بیشتر تاکسی ها دربست می رفتن به محل اسکان مسافرین. برای همینم حدود ساعت ۸ بود که رسیدم خونه. یعنی تقریبا یک ساعت و نیم توی ترافیک یا معطل وسیله بودم. بابا خونه بود و احوالپرسی کردیم و بعدش به مامان خبر رسید دادم. بابا زنگید خونه خاله برای تسلیت که نبودن و یک ساعت بعد خاله زنگید و حرف زدیم و بابا تسلیت گفت. می خواستم یه کمی به ترجمم برسم که حالشو نداشتم و بعد از رستگاران شدید خوابیدم! 

با پدیده هم تلفنی حرف زدم. 

همین

نظرات 2 + ارسال نظر
امروز ایرن یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://tdiran.persianblog.ir


با ما باشید تا بی خبر نباشی
لحظه به لحظه با امروز ایران
. . . . .
.... برای دسترسی سریعتر به امروز ایران با ما تبادل لوگو ( لینک ) کنید
. . . . .
با تشکر

جانان یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ http://asheghanehayejanan.mihanblog.com

خوشحال میشم سر بزنین بهم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد