´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۲۷ تیر -


سلام 

امروز صبح ساعت 9.5 بیدار شدیم و بعد از خوردن صبحانه (که من فقط یه لیوان نسکافه خوردم) مامان و بابا و خواهری رفتن حرم. من و خانومی هم موندیم خونه و با دوقلوها بودیم. نفیسه و زن عمو مشغول تهیه ی ناهار بودن که چلو مرغ بود. من و مونا و فهیمه و خانومی هم صحبت می کردیم باهم و حواسمون به دوقلوها بود. 

مامان و بابا و خواهری حدود ساعت 2 بود که از حرم برگشتن و ناهار خوردیم و جمع و جور کردیم و نادر زن عمو رو برد برای پرو لباسش. یه استراحت کوچولو کردیم و بعد بچه ها رو آماده کردیم و من و خانومی و مامان و بابا به اتفاق دوقلوها رفتیم حرم. قبلش هم ناصر و مونا خواهری رو رسوندن خونه ی عمه صدیق که ندا خیلی اصرار داشت خواهری بره اونجا. 

به خاطر اینکه شب شهادت بود حرم خییییییییییییییلی شلوغ بود و ما یه تاکسی دربست گرفتیم از خونه ی عمو تا حرم که می خواستیم به نماز برسیم ولی انقدر اطراف حرم ترافیک بود که نشد که بشه و وقتی رسیدیم به قول خواهری «عوارضی حرم» خیلی شلوغ بود و یکی از نمازها رو خونده بودن و وقتی ما رسیدیم داخل صحن دومین نماز شروع شد که بابا رفت خوند اما ما جا پیدا نکردیم و با دوقلوها نشستیم منتظر تا بابا نمازشو خوند و بعد هم زیارتنامه خوندیم. دوقلوها هم حسابی حال می کردن و چهاردست و پا روی فرش ها میرفتن و گوشیهای مردم رو ازشون می گرفتن و مشغول بازی می شدن و ما باید همش میدوئیدیم دنبالشون و موبالهای ملت رو تحویلشون می دادیم! از بس هم که تو دل برو و جذابن همه دوستشون داشتن. یکساعتی نشستیم و بعد آماده ی حرکت شدیم.چند تا عکس هم با بچه ها گرفتیم و وقتی خانومی از یه آقایی که غذا دستش بود یه تیکه ی کوچولو نون خواست برای بچه ها، آقاهه نداد و گفت نمیدم چون خریدم!... 

 تا یه قسمتی رو پیاده رفتیم تا به خیابون رسیدیم و کمی کیک رضوی خریدیم  و یه دربست دیگه گرفتیم و برگشتیم خونه ی عمو.  

نفیسه شام املت و کوکو نعنا درست کرد و ما مشغول دیدن رستگاران شدیم و خانومی و زن عمو به همراه نادر رفتن تا کفشی که زن عمو خریده بود برای عقد عوض کنن. خود خانومی هم یه جفت کفش خریده بود که خیلی شیک بود. نادر هم یه جفت کفش کتونی گرفته بود برای تیپ عقد که اسپرت بود و زیبا. 

بعد هم تا ساعت 2 مشغول گپ و خنده بودیم و ساعت 2 رفتیم لالا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد