´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۱ تیر- ***

سلام 

فعلا اینترنت خونه قطعه. 

الان از شرکت آنلاین شدم اما نمی خوام زیاد تایپ کنم که جلب توجه کنه. 

این دو روزه خبر خاصی نبود فقط دیروز رفتم دانشگاه و به هر زحمتی بود نامه از اداره ی رفاه گرفتم و تحویل دادم و پرونده ی فارغ التحصیلیم تکمیل شد. خانومی که اونجا بود پیشنهاد داد برم عکس جدید بگیرم برای مدرکم. 

منم امروز صبح با خواهری رفتیم آتلیه ی حرفه ای یگانه و عکس گرفتم. بد نشد. به نظر خودم شبیه من نبود اصلا! بعدش رفتم دادم دانشگاه و پرونده ام تکمیل شد و گفتن بیستم به بعد برم برای مدرک موقت. 

ناهار امروزم که مهمون رستوران محمد بودیم و حالی به حولی. پس فردا چهارشنبه سوم تیرماه هم عقد حمید هست و با خواهری تلفنی راجع به لباس صحبت می کردیم. 

دوتا پروژه هم داشتم که انجام دادم و آماده ی تحویله و فعلا کار خاصی توی دست ندارم. 

دیشب فیلم دایره زنگی رو دیدم. شب قبلش هم دلشکسته. 

فعلا همینا 

اگه خبر خاصی بود باز میام میگم.

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام
قلم گیرایی دارین برای نوشتن خاطرات روزانه اتون.
موفق باشید
منتظر حضور گرمتون هستم.

محسن دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام

نبودی تعجب کردم.
منم دو روزی نتم قطع بود که امروز وصلش کردم.

عقد ژسرخاله خاله هم مبارک
انشالله عقد خودت...

میگم چه روز مبارکی هم عقد پسرخالتون افتاده!
سوم تیر سالروز انتخاب تاریخی محمود جونه!
خوشا به حالشون که یه همچین روزی عقد میکنن...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام
اکانت اینترنت ته کشیده بود داداشی وقت نمیکرد شارژ کنه
تو نمیتونی اسم این مرتیکه رو جلوی من نیاری؟
اسم نحسشو که می شنوم یاد چهره ی خون آلود ندا می افتم...
واقعا اسمشو جلوی من نیار لطفا!

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ

کجایی ماهی خانوم؟ اوضاع رو به راهه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد