´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۲۸ خرداد

سلام 

امروز صبح مامان حدود ساعت ۹ میخواست بره خونه ی دوستش و طبق معمول همینجور که من مست و ملنگ خواب بودم کلی برای غذا بهم سفارش کن که این کارو بکن و اون کارو بکن و مرغ رو بشور و بذار بپزه واسه ته چین و این مسائل! منم یکی درمیون میشنیدم و جالبه که آخر هر جمله هم ازم امتحان می گرفت ببینه من حواسم هست یا نه! منم آخر هر جمله می گفتم موبایلتو حتما وردار!:دی 

خلاصه حدود ساعت ۱۰ بیدار شدم و دیدم بابا مرغ تازه گرفته و تمیز و خورد کرده. زنگ زدم به مامان و دوباره هرچی اینجا گفت برام تکرار کرد. منم مچ دست چپم از دیروز خیلی درد می کرد. بهش فشار اومده بود. با یه دست و البته همراه دستکش مرغ ها رو شستم و انداختم تو قابلمه و افزودنی های مجاز(!!!) هم بهش زدم و اومدم پای کامپیوتر. حدود یازده بود مامان اومد. 

بقیه ش رو باهم انجام دادیم و یه ته چین توپ ازش در آوردیم!
ظهر داداشی و خواهری اومدن و دور هم خوردیم و دراز کشیدیم. 

عصری هم کار خاصی نکردم و بیشتر وقتم رو آنلاین بودم. 

کتاب مسخ کافکا رو هم شروع کردم به خوندن. امیدوارم زیاد فلسفی نباشه. 

ساعت ۸.۱۵ شب هم فیلم مادرزن سلام رو گذاشت که من و مامان و خواهری دیدیم. 

دیگه اتفاق خاصی نیفتاد. 

حدود ساعت یک خوابیدیم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست! جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

امیر جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ http://parnian-ebook-2.blogfa.com

سلام.

چطوری ؟

یه چند روز هست که سرویس ترجمه گوگل واسه زبان فارسی هم راه افتاده. چون کارت ترجمه است گقتم بهش یه نگاه بندازی . میتونه مفید باشه. با این که غلط هم داره. اول کاره دیگه.

http://translate.google.com

سلام
خوبم ممنون
شما خوبین؟
نظرتونو راجع به نامه ی غزه نگفتین ها!
من دعوت رسمی کرده بودم ازتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد