´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۲۵ خرداد- همچنان آشوب

سلام 

امروز حدود ساعت ۱۰ بیدار شدم. خواهری و داداشی رفته بودن. منم دیگه رفتم کمک مامان که می خواست دلمه درست کنه و رفتم سبزی پاک کنم. باهم مشغول بودیم و بابا هم داشت گوشت ها رو تمیز و خورد می کرد که یهو خاله محبوبه به صورت سر زده اومد. البته بانک کار داشت و سبزی خوردن هم خریده بود و بعدم پیاده اومده بود تا خونه ی ما. کلی خوشحال شدیم و گپ زدیم و من بلافاصله بعد از سبزیهای خودمون سبزی های خاله رو هم پاک کردم چون همچنان دستش درد میکنه و نمیتونه حرکت بده و گفت که چندروز پیش کورتون تزریق کردن تو دستش. دلم براش میسوزه که با اینکه جوونه خیلی مریضی داره. 

خلاصه یه دوساعتی بودش و مامان پهلوهاشو که درد می کرد با اتو گرم کرد و منم از فرصت استفاده کردم و اومدم آنلاین و باز هم اخبار مربوط به انتخابات رو می خوندم. 

خاله که می خواست بره کمی توی پله ها با مامان باهاش حرف زدیم و خندیدیم و بعدش که رفت مجددا مشغول شدیم و دلمه ها رو کمک مامان پیچیدم.  

بعدشم داداشی اومد ساعت ۱.۵ و ناهار خوردیم و اومدم اینجا و خواهری اومد و ناهارشو خورد و همگی دراز کشیدن و منم یه کم دیگه توی نت خبر خوندم و دراز کشیدم یکساعتی. 

بعدم که پا شدیم و باهم دیگه فیلم ملودی رو دیدیم که خیلی باحال بود. 

بعدش اومدم اینجا که یک میل بفرستم و مامان شام درست کرده بود که تا داداشی اومد خوردیم و حال کردیم. پلو با گوشت چرخ کرده و فرآوری شده! 

بعدم نماز خوندم و ظرفها رو شستم و یه کمی با مامان و داداشی و خواهری و بابا گپ زدیم و خندیدیم. با خانومی هم چندبار تلفنی حرف میزدیم و اخبار رو رد و بدل می کردیم. 

همین الان یکی از دوستا لینک عکس یکی از کشته شده ها در تظاهرات رو برام فرستاد. 

خیلی حالم بده.. 

خیلی...

نظرات 6 + ارسال نظر
ص دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.onlyshs.blogspot.com

سلام صفحه وب زیبایی دارین و مطالب جالبی داره من برای افزایش آمارتون یه پیشنهادی دارم
این باکس بسیار سبک و کم حجم میباشد.
ظاهری ساده و در عین حال کامل از دیگر ویژهگیهای این باکس است.
دوست من : اگر به دنبال افزایش آمار بازدید سایت خود هستید ، پیشنهاد میکنم که حداقل برای مدت
یک هفته به ما اعتماد کنید
کد لینک رو از این آدرس بردارید http://clupshs.blogspot.com/
از این که در این لحظات با ارزش ، ما را پذیرا بودید ، بینهایت سپاسگذارم.
بدروووووووووووود.
www.onlyshs.blogspot.com


سعید دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://chemistsaeed66.blogsky.com

موسوی:کسانی اتوبوس آتش زدند دیشب به خوابگاه دانشجویی حمله کردند
تازه ترین اخبار قلم نیوز فیلتر شده در

www.saeed.trk.ir

pix2pic سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
(pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم پس....

زینب سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سلام
آره موافقم،
هنوز پس از چند روط ازانتخابات نتونستند خودشونو باشرایط جدید وفق بدن!

محسن سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام

باید میبودی دیروز و میدیدی چه خبر بود..
از میدون امام حسین(ع) تا میدون آزادی کیپ تا کیپ جمعیت بود.
شکر خدا مشکلی هم پیش نیومد هرچند بعد از متفرق شدن جمعیت و آخرای شب یه عده آدم عقده ای و همیشه آماده ی شلوغ کردنای الکی شروع کردن به شعارای زشت و داغون کردن شهر که پلیس برخورد کرد و....
این وزارت کشور اوسکل هم با اینکه میدونست مردم به هر حال ای راهپیمایی رو برگزار میکنن یه جای اینکه مجوز قانونی بده و سعی کنه تجمعات و اعتراضات رو سروشکل قانونی و مدنی بده و فضارو مدیریت کنه هیچ مجوزی نداد و عملا باعث شد مردم کار غیر قانونی بکنن.
در حالیکه میرحسین تا آخرین لحظات سعی کرد مجوز قانونی بگیره.

خانومی سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ

اشکال نداره محسن... همینکه شونصد بار گفتن مجوز نمیدن باعث شد هرکی نمیدونه چه خبره بفهمه و بیاد تو صحنه ... دمشون گرم هههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد