´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۲۲ خرداد- انتخابات

سلام 

امروز صبح ساعت ۱۰.۵ از خواب بیدار شدم!!! سحر خیزم از بس که! اما خب دیشب به خاطر التهاب گلو خیلی بدخواب شدم و تا صبح چند دفعه بیدار شدم. 

خلاصه صبحانه خوردم و یه کمی با مامان اینا گپ زدیم بیشتر راجع به انتخابات و اینکه چه موقع بریم برای رای دادن. دیگه تا ظهر هم پای کامپیوتر بودم و هم مجله می خوندم.  

ظهر ساعت حدود ۲ بود که داداشی اومد و ناهار که باقالی پلو با قزل بود زدیم تو رگ. بعد هم خوابیدم تا ساعت ۴ که با صدای مامان بیدار شدم که داشت با خواهری حرف می زد و یادش افتاده بود که شناسنامه ی خواهری محل کارش جا مونده. بعد زنگ زد به مدیرشون و اونم  

گفت پسرشو می فرسته تا شناسنامه رو بیاره.  

مامان و بابا رفتن سر خاک مامان بزرگ. ساعت حدود ۶ بود برگشتن و همون موقع ها بود که پسر مدیر خواهری اینا هم اومد و شناسنامه ی خواهری رو داد و باهم رفتیم که یه جای خلوت پیدا کنیم برای رای دادن. 

اولش که رفتیم یه مدرسه که معمولا میریم که خیلی شلوغ بود بعد همینجوری گشتیم تا رسیدیم به یه مسجد. هرچند من زیاد مایل نبودم توی مسجد رای بدیم اما خب رفتیم دیگه!
بعد از کلی وقت توی صف ایستادن و دعوا کردن با یه زوج جوانی که فکر می کردن صف فقط برای دیگرانه٬ بالاخره نوبتمون شد و برگه های رای رو گرفتیم. من برای خودم و بابا و خواهری نوشتم میرحسین! اما هرکاری کردم مامان نداد برگه شو بهم! تازه حتا نمیذاشت بفهمم می خواد اسم کدومشونو بنویسه! آخرشم مثل جن بو داده (!!!!) از بالا نگاه کردم دیدم اسم رضایی رو نوشت!!!:))
گفتم آخه مامان اینم اسم بود نوشتی؟ چرا برگه ی رای رو حرم کردی؟! گفت نمیخوام اسم کسی رو بنویسم که رای بیاره و بعد مسئول باشم! 

نمیدونم مامان کی می خواد بزرگ شه؟! 

خلاصه با کلی شوخی و خنده برشتیم و سر راه هم برای خودمون کیک خریدیم به عنوان جایزه!  

وقتی برگشتیم دم در خونه مامان خانوم مستاجرمون رو دیدیم و برای تولد نوه ی سومش بهش تبریک گفتیم. بعدم اصرار کرد که بریم داخل و ما هم چون دست خالی بودیم قبول نمیکردیم که دیگه  از بس اصرار کرد رفتیم داخل و نینی رو دیدیم. مامانش با شیرینی خامه ای و چایی ازمون پذیرایی کرد و من و خواهری هم حسابی با نینی ور رفتیم و باهاش بازی کردیم. امیر محمد. شد داداش دوتا خواهر سه و هشت ساله ی خودش!
حدود یک ساعت هم اونجا بودیم و کلی سر برخی مسائل خندیدیم که عمرا بگم چی بود!
بعدشم من وسایل  پذیرایی رو جمع کردم و شستم و خداحافظی کردیم و رفتیم بالا. 

بلافاصله نمازمو خوندم و کیک و رانی خوردم و الانم که اینجام!
فعلا همینا 

نظرات 6 + ارسال نظر
یک پیشنهاد برای تو شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

آنکه با زندگی می سازد زندگی را می بازد
با زندگیت نساز زندگیت را بساز

سرمایه گذاری در کمپانی راه آسمان

یه دوست! شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

یه دوست! شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

عشق شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810


ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

یه دوست! شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

- شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام.

واقعا تسلیت میگم.

چی شد که این طوری شد ؟

باز که این انتری نژاد اومد که. ای بابا

ملت ایران دیگه. خلایق هر چه لایق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد