´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۱۶خرداد- بازگشت مامان و بابا از مکه

سلام  

امروز صبح با صدای آواز ستاره ی سهیل ساعت ۷ بیدار شدم. خواهری هم بیدار بود داشت آماده میشد که بره سر کارش. 

خانومی و همسرش و دوتا جوجه ها هم بیدار بودن. ساعت حدود ۸ داداشی هم بیدار شد. 

باهم صبحانه خوردیم و ماشین اومد دنبالم و رفتم شرکت. البته قرار بود زود برگردم چون هم خانومی دست تنها بود هم باید خونه برای ورود مامان و بابا آماده میشد. 

آقای منصوری یه کار تایپ داشت که چون بیکار بودم انجام دادم براش.  

 به بابا اینا زنگ زدم که گفتن توی فرودگاه هستن و پروازشون رو خبر می دن!

کمی با آقای ناصری حرف زدیم و از برنامه های تابستون گفتیم و من دیگه ساعت ۱۲.۵ بود که راه افتادم برای خونه. 

توی راه داداشی زنگ زد و سفارش سطل ماست داد. از دفترخدماتی جلوی درب دانشگاه هم کارت شارژ گرفتم. 

سر راهم ماست گرفتم و رسیدم خونه. حدود ساعت ۲.۵ بود که خواهری هم اومد و دور هم ناهار خوردیم البته با خنثی کردن شیطنتهای سجاد. ستاره رو خودم خوابونده بودمش. 

خاله محبوبه زنگ زد و گفت بعد از ناهار میان اینجا که باهم بریم فرودگاه. ناهارو خوردیم و من ظرفهارو شستم و خواهری خونه رو جارو زد . ساعت ۴.۵ بود که خبر دادن پروازشون نشسته و ماهم رفتیم سمت فرودگاه. 

خیلی زود هم دیدیم مامان و بابا رو و دیدارها تازه شد و مامان اینا کلی با نی نی ها ذوق کردن. 

بعد همه باهم اومدیم خونه و خاله محبوبه هم یکی دو ساعتی بودن و رفتن. 

خانومی و سهیل رفتن خرید. ماهم با ستاره بازی می کردیم. سجاد هم که خوابه. 

فعلا... 

وقتی خانومی اینا برگشتن نمازامونو خوندیم و رفتیم سراغ چمدان های شیرین سوغاتی!!:دی 

دوقلوها برای هرچیزی کلی ذوق می کردن و ما هم با ذوق اونا سر ذوق اومده بودیم. 

یه عالمه لباس و عروسک و  روسری و دامن و سوغاتی های معمول. 

بعد هم که مناظره ی احمدی با آقای کروبی بود که تا دیروقت طول کشید. بعد از مناظره با اینکه به شدت خوابم میومد اما سالن رو جمع و جور کردم و آشپزخونه رو مرتب کردم و ظرفهارو شستم و رفتم خوابیدم. 

همین!

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:30 ق.ظ

سلام

چشمت روشن...

سلام
ممنون
جای شما خالی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد