´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۳۱ اردیبهشت

سلام 

دیشب دوست امریکاییم برام کاری که خواسته بودم انجام داد و منو کلی جلو انداخت. 

شب با مامان سریال فاکتور هشت (و به قول بابا فیلم خرگوشه!) رو دیدیم. بعدش اومدم آنلاین (با ایرانسل) تا حدود ساعت یک. 

بعد هم خیلی دیر خوابم برد برای همینم صبح برای نماز بیدار نشدم!:دی  

صبح هم باز جوجه خیلی اذیت کردو باید یه فکری به حالش بکنم. از بیرون که صدای گنجشکها رو میشنوه شروع میکنه به جواب دادن!
خب توی این فصل ها هم که گنجشک ها از ساعت ۶ صبح ولو میشن تو خیابون!
خلاصه ساعت ۱۰ پا شدم و ظرفهای دیشب رو شستم و یه کمی با مامان که سبزی پاک می کرد اختلاط کردیم و بعدم اومدم پای کامپیوتر تا ترجمه کنم . 

هالو هم فراخوان شعر گذاشته که اجابت کردیم!
ناهار آش رشته هستش و جای شما خالی دلتون نخواد الان من یه کاسه ی عظیم برای خودم ریختم و پای کامپیوتر مشغولم!:دی 

فعلا همینا!  

 

ادامه:
هالو شعرمو تو وبلاگش چاپ کرد!
ترجمه انجام شد!
دارم با جاشوا چت می کنم 

بحث سر تفاوت های شیعه و سنیه! 

این بابا چقدر کتاب خونده و چیز حالیشه!
هرچی من میگم یه جمله از امام خمینی یا قرآن یا دانشمندان مستشرق برام میاره! 

کم آوردم!
البته خودش شیعه هستش اما اطلاعاتش به طرز خوفناکی زیاده! 

با خانومی چت کردم 

کلی خندیدیم 

دلم برای استار و سونجوقکم یه نقطه شده!
چقدر هوا گرم شده !
لعنتی! بازم باید توی مانتو و مقنعه زرت و زرت (شرشر سابق) عرق بریزیم!  

خیلی خستم 

اما خوابمم نمیاد 

بازم یه بشکه کافی... 

بذار از این دوستم بپرسم چطوری اینهمه کافی می خورن اما میتونن بخوابن؟
پرسیدم خبر میدم 

فعلا


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام...
آش نوش جونتون...
یاد آش های بی بی توی فیلم مجید به خیر...اون آش های با یک وجب روغن و کشک و پیاز داغ..

محسن جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.rahgozar62.blogfa.com

وای یادش بخیر قصه های مجید...

دیگه مثل این سریال ساخته نمیشه
اصفهان...

خوب شد ما دو قاشق آش کوفتمون کردیم ملت یاد خاطره های بچگیاشون بیفتن!

شاد باشی رفیق

حامیان موسوی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ http://mirhussein.com/index.php/blog-revelation

لوگو برای وبلاگ

جنبش بزرگ وبلاگی حامیان مهندس میر حسین موسوی

دریافت کد لوگو :

http://mirhussein.com/index.php/blog-revelation

الهام شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام
به حس نوشتن افرین میگم امیدوارم همین جوری ادامه بدین.
موفق باشین.
خوشحال میشم به من هم سری بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد