´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۲۱ اردیبهشت-بوستان

به علت نداشتن حس و حال٬ فردا مرقوم می فرماییم! 

سلام 

امروز صبح حدود ساعت ۸ بیدار شدم و بعد با صدای مامان  و خواهری و جوجه ها از اتاق رفتم بیرون. به شدت احساس هپلی بودن داشتم برای همینم حدود ساعت ۱۲ که دیگه حسابی نی نی بازی کرده بودم رفتم حمام. وقتی دراومدم حسابی قبراق و سرحال شده بودم. 

ناهار مقداری از کلم پلو و ماهی روز قبل بود و خانومی جیگر هم درست کرد و منم سالاد درست کردم و مشغول خوردن شدیم و کلی از دست کارای ستاره و سجاد خندیدیم و سر به سر هم گذاشتیم. مخصوصا وقتی که ستاره با دست رفت توی کاسه ی  ماست و خیار و منم به جای اینکه از ظرف فاصله بدمش و تمیزش کنم تند و تند با گوشیم ازش فیلم میگرفتم وو خلاصه حسابی خندیدیم. آخرای ناهار بود که از شرکتی که خانومی باهاش تماس گرفته بود اومدن برای شست و شوی مبل ها. ماهم سریع جمع و جور کردیم و من جوجوها رو بردم توی اتاق و چون ستاره از صداهای بلند مثل صدای جاروبرقی می ترسه و دستگاه شستشوی مبل هم صدایی مشابه اما بلندتر داره برای همینم بردمشون توی اتاق و به پیشتهاد خانومی با گوشیم براشون آهنگ گذاشتم. جالبه که هردو با شنیدن آهنگهای غمگین بغض میکنن منم که همش معیین گوش میدم خب! برای همینم گشتم و هرچی آهنگ جفنگ و شنگول پنگول تو گوشیم داشتم براشون به ترتیب پلی کردم و حسابی سرگرم شدن. جالب بود که وقتی اونا دستگاهشونو خاموش میکردن صدای ساسی مانکن تو خونه میپیچید. منم دیگه هرچی دلقک بازی بلد  بودم براشون درآوردم که حوصلشون سر نره!!! مامان و خانومی کلی خندیدن.  

یک ساعت بعد هم کارشون تموم شد و رفتن. خانومی هم به من انعام نداد!!:دی 

وقتی رفتن جمع و جور کردیم و یه کمی استراحت کردیم. بچه ها هم خوابیدن. عصری که سهیل اومد از اداره یه کمی استراحت کرد و بعد به پیشنهاد خانومی رفتیم بیرون. توی راه تصمیم گرفتیم بریم مجتمع بوستان پونک. بچه ها با کالسکه بودن. اول ر فتیم خود مجتمع بوستان بعد هم فروشگاه شهروند و خانومی یه کم خرید داشت که انجام دادیم. توی بوستان اسنک هم خوردیم که حالی به حولی!

بعد هم  برگشتیم خونه. خیلی خوش گذشت. بچه ها هم خوابیده بودن. تا رسیدیم نماز خوندیم و مشغول دیدن فیلم شدیم. من یه کم چلچراغ خوندم. 

حدود ساعت ۱۲ هم رفتیم لالا. 

 

همین! 

شب بخیر!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد