´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

کویت!

سلام 

امروز صبح من طبق قرار ساعت ۸.۵ آماده بودم اما ماشین ساعت ۹ اومد و تا شرکت همه ی جمعیت مجبور به شنیدن غرغرهای اینجانب شدن!
از همون لحظه ای که رسیدم مشغول کار شدم تا ظهر. ظهر هم قبل از نماز یه زنگ به خونه زدم و با مامان حرف زدم. 

بعد هم رفتم نماز و ناهار که شوید پلو با کوکوسبزی بود به اضافه ی چیپس و گوجه فرنگی و حالی به حولی. 

بعد از ناهار حدود یک ساعت استراحت کردیم و دوباره مشغول شدیم. دوتا از مشتریهام اومدن کاراشونو تحویل گرفتن و تسویه کردن و ما بسی لذت مضاعف می بردیم مادامی که پیاده شان می نمودیم و پولها را تحویل می گرفتیم!
برای آقای ناصری هم حسابی مشتری میومد و خیلی خوشحال بودیم خلاصه. 

عصری یه استراحت مشتی به خودم دادم مخصوصا وقتی که آقای ناصری روزنامه ی جام جم خرید و منم از قدیما دوست داشتم این روزنامه رو. با چایی و بیسکویت نشستم به روزنامه خوندن و البته معین هم که داشت می خوند برام!
خلاصه جای دشمنان اسلام خالی یه کویت کوچکی برای خود ابتیاع نمودیم! 

 

دیگه مشغول بودیم بدون اتفاق خاصی 

ساعت ۸ هم تعطیل کردیم و پیش به سوی منزل!
از راه که رسیدم نماز خوندم و مامان برام غذا رو آماده کرد و خوردم و کلی سرحال شدم. 

بعدم یه کمی باهاشون گپ زدم و اومدم توی اتاقم و آنلاین شدم 

با یه دوست امریکایی که سال ۲۰۰۳ مسلمان شده هم چت کردم و لذت بردم . 

بعدم که رفقا اومدن آنلاین و گپ زدیم 

الانم دیگه میرم لالا 

شب بخیر

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیر تبلیغاتی یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.king30d.com/webmasters

با سلام

شما نیز مانند دیگر وبلاگ نویسان و وبسایت داران می توانید با عضویت در سیستم پرطرفدار کینگ سی دی.کام/وبمسترز www.king30d.com/webmasters درآمد ماهیانه ثابت و مناسبی داشته باشید.

تبلیغات ما به 2 صورت گرافیکی از 300 تا 700 ریال و تبلیغات لینک باکس 300 ریال میباشد.

تمامی بنر های تبلیغات از جذابیت بالا و کلیک خور مناسبی بر خوردار هستند.

شما با مراجعه به سیستم و ثبت نام کمی صبر می کنید تا یوزر شما فعال گردد((بدلیل ترافیک بسیار بالا و ثبت نام هی زیاد ممکن است کمی بطول انجامد))

بعد شما با وارد کردن یوزر و پسوورد ثبت نامی خود وارد پنل خود شوید و کدها را برداشته و در وب خود بگذارید و نسبت به کیلهای حقیقی که بازدید کننده های شما انجام می دهند پول دریافت نمایید

حساب ها به حساب های بانکی واریز می شود ((البته بعد از رسیدن به حد 20.000 تومان))

پس فرصت طلایی هر کلیک 700 ریال حقیقی را از دست ندهید

با تشکر مدیر تبلیغاتی

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ

؟؟؟؟ !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد