´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

یک روز عالی

سلام 

امروز صبح ساعت ۸ با صدای رعد و برق و بارش بسیاااااااااااااار شدید تگرگ و باورن از خواب پریدم! 

بعدش خوابالو خوابالو یه نیگا به گوشیم انداختم و دیدم شرکت مالیده امروز!
باید میرفتم دیدن دوستم. 

البته برای من که بد نبود چون با اون وضعی که از خواب پریده بودم و قرار بود اخلاقم خیلی قشنگ باشه حداقل میشد یه نیم ساعت دیگه ای توی رختخواب وول بخورم بلکه آدم تر بشم!
مامان و خواهری ساعت ۹ رفتن خونه ی دوستشون. خواهری ساعت ۲ بعدازظهر امروز به سمت تهران حرکت کرد.

منم کم کم پاشدم که آماده بشم. هنوز هیچ کاری نکرده بودم که دوستم تماس گرفت و گفت داره میاد دنبالم. منم انقده خوشحال شدم که توی این هوا نیاز نیست با تاکسی و اتوبوس سلام علیک کنم!
خلاصه دوستم زودی رسید و از دیدنش بسیار و بسی بسیار مشعوف شدم در حد پرواز!
بعدشم یه کمی هله هوله خریدیم که بیکار نباشیم. چیپس و آدامس و میوه و  آجیل و شکلات و...

تازه شم برام یه عالمه بادوم هندی آورده بووووووووود! یکی دوتا بیشتر به خودش ندادم!:دی

تا ظهر باهم سرگرم بودیم و از هر دری گفتیم و شنفتیم و خلاصه زندگی کردیم!
ساعت ۴ هم رفتیم ناهار(!!!) بخوریم. فقط یه پیتزایی باز بود که پیتزاشم مال نبود اما با گپ زدنهای ما مزه گرفت و خوردیم.

بعدش هم اون از طرف خانواده احضار شد و هم من دیگه باید میرفتم خونه. 

این بود که در کمال غصه مجبور شدیم از هم خداحافظی کنیم. البته لطف کرد و مجدد منو رسوند خونه و یه عالمه از نسکافه های توی ماشینشم دزدیدم!  

در عوض دوتا کتاب های خالد حسینی رو بهش امانت دادم باقلوا! 

بعدم از هم خداحافظی کردیم. 

وقتی رسیدم خونه مامان و بابا بودن. باقیمونده ی پیتزامو گذاشتم یخچال و رفتم یه کمی دراز کشیدم و با جوجه صحبت کردم. بعد مامان و بابا رفتن نماز. 

منم با شکوه و مرضیه تلفنی صحبت کردم. نینی داداش شکوه به دنیا اومده: «نیلوفر». سوم فروردین. 

خواهری هم ساعت هشت و نیم خبر رسید داد. 

پدیده هم زنگ زد و یک ساعتی صحبت کردیم! 

بعدشم که اومدم اینجا دیگه!
بسیار دلم کوچکمان میوه هایمان را می خواهد!
حال و آنی است که برویم سروقتشان! 

 

شب همگی خوش  

تا فردا...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

امیر جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام.

من دیگه نمی گم چیپس نخور ... اصلا به من چه که همش پیتزا می خوری ... به من چه که این غذاهای سریع در دراز مدت می تونه کار دستت بده ... دیگه نمی گم این چیپس با اون روغناش آخر نمی ذاره نوه ها تو ببینی ( دور از جونت اما واقعیت دیگه ) ... اصلا آقا به من چه ... ها ؟ به من چه ...

در مورد اون keo که یه توضیح کلی داده بودم یادته که ... یه صفحه با توضیحات بیشتر واسش درست کردم . خواستی بخون .

http://parnian-ebook-2.blogfa.com/page/keo.aspx

چیپس هم نخور . همون کاسه میوه بهتره .

سلام امیر جان
همیشه منتظرم تا این صفحه باز میشه نظر تورو ببینم!
بدعادتم کردی رفیق!

آقا به جون خودم بعد از شیش ماه من دوباره از این هله هوله ها خوردم!
بعدم قول میدم که زیاده روی نکنم
راستش دیگه خودمم تمایلی ندارم به خوردن این چیزا
مخصوصا پیتزا و سایر فست فودها!

ممنونم از این صفحه که برام گذاشتی
حتما چک می کنم
میوه هم که امکان نداره ترک بشه!

یه عالمه گلی

شاد باشی

آرش جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

این پدید شده پای ثابت خاطرات شما.
میشه بگی با اون دوستت که از هر دری صحبت کردی یکی از درهاشو برای ما تعریف کنی؟؟

نه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد