´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

هنرپیشه!

سلام 

امروز صبح ساعت ۱۰ بیدار شدم. یه دونه تخم مرغ آبپز کردم و خوردم با اینکه اصلا میل به غذا نداشتم اما به خاطر تهوع دیروز نزدیک ۲۴ ساعت بود چیزی نخورده بودم.  

خالی خالی خوردمش و دوباره چپیدم تو اتاق. یه کمی مجله خوندم. به نگار هم زنگ زدم که بندرعباس رفتن با شوهرش و پدرو مادر شوهرش. 

تا ظهر سر خودمو گرم کردم و ظهر وقتی داداشی اومد ناهار خوردیم. من بازم احتیاط کردم و به خاطر حساسیت معده کمتر خوردم.  

بعدش دراز کشیدم  و مجله می خوندم که دیدم جوجه خیلی داره آواز میخونه. بردمش گذاشتمش توی راه پله که بقیه اذیت نشن. 

یه کمی خوابیدم و بعد که پاشدم نشستم سر ترجمه ای که دستم مونده. بعدم یه کمی آنلاین شدم و وبلاگ بچه ها رو می خوندم. 

تا شب هم باز به صورت کاملا انگل وار به زندگی خودم ادامه دادم تا اینکه شد ساعت ۸.۱۵ و فیلمی که دختردایی بنده توش بازی کرده بودن از شبکه ی سه شروع شد! (پسرها سرباز به دنیا نمی آیند). هرچی منتظر شدیم ببینیمش این بانوی هنرپیشه رو نیومد نیومد نیومد تا فیلم تموم شد! نقش غزاله رو بازی کرده بود که ظاهرا به خاطر تایم زیاد فیلم بعضی از قسمتهاش حذف شده بود و خلاصه هنر دختر دایی ما در نطفه خفه شد!
الانم اومدم بنویسم که چند دقیقه ی دیگه مرد دوهزار چهره شروع میشه برم پی کارم!
 

اگه این تعطیلات عید نبود من سالی یکبار هم سراغ تلویزیون نمیرفتم!  

 

********* 

ای آتون بزرگ! گاهی واقعا برات متاسف میشم که نمیدونی زورتو به کی و چه طوری نشون بدی!

 

تا فردا...

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.3miramis.blogsky.com

درود
سال نو مبارک
خوبه باز شما عید به عید با تلویزیون آشتی میکنید
ما که از دست ای سیستم دی وی دی اصلا دیگه تلویزیون را تعطیل کردیم
بدرود

پدید چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

khosh be hale negar joon...........
rasti in filmi ke migio didam ama akharesham nafamidam kodoom bood dokhtar daeet ghazale kie dige, hamoon chadorie yani??? oon ke binish amali nabood , saLLLLadam dorost talafoz mikard :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد