´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

دوروزگی!

سلام 

دیروز رو ننوشتم! اتفاق خاصی نیفتاد. از صبح تا شب توی اتاق بودم. یعنی دقیقا از صبح تا شب توی اتاقم بودم و حتی حوصله ی بیرون رفتن از اتاق برای غذا خوردن هم نداشتم! با یه بسته چیپس زندگی کردم!! 

اما اینا دلیل این نبود که دیروز رو ننوشتم! یه دلیل ساده داشت!
یادم رفت! 

توی رختخواب و ساعت ۱.۵ بامداد یادم افتاد که دیگه خیلی دیر بود! 

امروزم که هم خونه ی خاله منصوره دعوت داشتیم برای ناهار. ساعت ۱۰ بیدار شدم و ساعت ۱۱.۵ رسیدیم اونجا. عاطفه فاطمه بودن فقط. گفتیم و خندیدیم و دور هم بودیم.
ساعت ۱.۵ هم خانواده ی دایی اومدن و تکمیل شدیم. کم کم رفتیم برای ناهار. من زیاد اشتها نداشتم. یه کمی کباب خالی خوردم و رفتم کنار. حالم زیاد خوب نبود. 

بعد از ناهار هم خواهری  و الهام ظرف شستن و من و عاطفه هم درمورد خواستگاری پسرآقای عطایی از من حرف میزدیم! عاطفه کلی بهم تیکه انداخت!! 

بعدم که به خاطر حال من زودی برگشتیم خونه. و اینا...

شام هم که خونه ی پسردایی مامان دعوت بودیم که قرض الحسنه ی فامیلی بود اما دیگه من نرفتم و موندم خونه. بقیه رفتن. پدیده هم زنگ زد و کمی صحبت کردیم. 

بعدشم که سریال مرد دوهزار چهره شروع شد و آخراش بود که مامان اینا اومدن. خیلی گرسنه بودم اما به هیچ چیزی میل و اشتها نداشتم. 

الانم دیگه کم کم میرم لالا. 

شب بخیر... 

 

روز مزخرفی بود. با عرض پوزش از خداوند گرامی و بستگان!

نظرات 3 + ارسال نظر
babak سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ق.ظ

salaam
nemidoonam cheraa ba in hame harf faghat man nazar daadam
daghigghan vase in ke emrooze manam mese to gozasht albate man tanhaaye tanhaa bodam
vali bihadaf

اجادسا سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام ماهی خانوم از این روزای مزخرف زیاد میان و می رن زیاد فکر نکن

امیر سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.parnian-ebook-2.blogfa.com

سلام. سال نو مبارک . ان شاء ا... سال خوبی پیش رو داشته باشی. از وقتی اینجا رو راه انداختی هر روز مثل چک کردن ایمیل اینجا رو هم چک می کنم و می خونم.

انقده چیپس نخور ، خوب نیست. همون میوه خیلی بهتره.

موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد