´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

مترجم دردها

سلام 

دیروز ندا-دختر خاله بزرگه- زنگ زد و گفت می خوام برام یه متن پزشکی ترجمه کنی. اواخر دوره ی پزشکی هستش. منم با کمال میل قبول کردم. وقتی برام فرستاد دیدم ای دل غافل! فارسی به انگلیسیه! یعنی فکر و کار و وقت دوبرابر! 

متن هم ۱۲ صفحه هست راجع به یه بیماری به اسم هومیوپاتی ! که بیمارای مختلفی که مراجعه کردن و علایم بیماریشونو نوشته بود و راههای درمان و اینا. 

خلاصه چون ورد ۲۰۰۷ بود و من روی سیستم خونه ۲۰۰۳ و شرکت ۲۰۰۷ دارم مجبور شدم از شرکت دانلود کنم و شروع کنم به ترجمه. یاد کتاب مترجم دردها افتادم... 


صبح ساعت ۹.۵ بود رسیدیم شرکت و من ترجمه رو شروع کردم. این آخر سالیه کارم سبکه و خوشبختانه میتونم کار دختر خاله ی عزیزمو انجام بدم. تا ظهر مشغول بودم. امروزم ناهار نداشتم درنتیجه رستوران رسالت آماده به خدمتگزاری بود با چلو کباب کامل و دسر خورش ماست که حالی بس مضاعف فرمودیم. جای همگی خالی 

یه کمی هم استراحت کردم چون آلرژیم بدجوری عود کرده بود و دیگه چشمام باز نمیشد. 

بعد از ظهر هم به کار ندا رسیدم و به این نتیجه رسیدم که من همه ی این علایم رو داشتم تاحالا! 

واسه همینم به ندا یه اس ام اس زدم و گفتم نداجون دستم به دامنت همه ی ترجمه های تا آخر تحصیلتو برات انجام میدم ولی منو خوب کن! من مریضم همه ی این علایمو دارم! 

دخترخاله ی پزشک بنده هم خیلی خونسرد جواب داد: نگران نباش داروش کشف شده! خودم خوبت می کنم. 

بله!
خیالمان آسوده گشت! 

شب هم ساعت ۸ برگشتیم خونه. سریع پریدم یه دوش آب گرم گرفتم تا اثرات آلرژی و خستگیم بپره. بعدم یه کمی با مامان اینا گپ زدیم و بعدم من اومدم پای کامپیوتر تا حالی از شما و ماهیتابه بگیرم و برم! 

خانومی و جوجه ها و شوهرخواهر گرامی هم فردا عازم سفر هستن. 

خوش باشین عزیزان دل 

 

************ 

محسن جان! دیشب کمی بادوم هندی خریدم! جات خالی! البته یه کم مرطوب بود تو ذوقم زد! 

شما حواست باشه از جای خشک و خنک تهیه کنی!!! 

 

تا فردااااااا

نظرات 2 + ارسال نظر
پاورقی های من سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ق.ظ http://myfootnotes.blogsky.com

با سلام –

مسابقه ی پیام کوتاه – ویژه نوروز 1388 آغاز شد
جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه: http://www.myfootnotes.blogsky.com

با تشکر –

پاورقی های من

محسن سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ

چشممممممممممممممممممم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد