´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

ماهی سرآشپز

سلام 

امروز صبح باز هم با گلودرد از خواب بیدار شدم. مامان برای من و خواهری نفری یک لیوان شیر داغ با عسل آورد. اتاقمون شده بود مثل بیمارستان. برای همینم برای ظهر آش رشته گذاشت که من در پوست خود نمی گنجیدم! 

تا ظهر کار خاصی نداشتم فقط کتاب هزار خورشید درخشان رو تموم کردم. واقعا حیف شد تموم شد!
ظهر هم ناهارو خوردیم و من ظرفهارو شستم و رفتم یه کمی دراز کشیدم. بعد از ظهر به شدت بیکار بودم. نه کتاب داشتم بخونم نه مجله. و این برای من یعنی بیکاری مطلق! 

هی الکی می رفتم در یخچال رو باز و بسته می کردم به ملت کرم میریختم! آخرشم حدود ساعت ۷.۵ بود که تصمیم گرفتم از همون کیک های مدل خانومی درست کنم. بعدش تصمیم گرفتم شیرینی نخودی درست کنم! بعدش آرد نخودچی کم بود! بعدش مونده بودم چه خاکی به سر حوصله ی سر رفتم بریزم که یهو یه فکری به سرم زد! به مامان اینا گفتم بریم بیرون فروشگاهی جایی خرید کنیم.
خواهری که نیومد. من و مامان و بابا و داداشی راه افتادیم رفتیم رفاه. هوا بسیار عالی و تپل بود و ما حالی مضاعف فرمودیم. فروشگاه فروش بهاره داشت و خیلی شلوغ بود. اونجا به پیشنهاد داداشی مواد پیتزا رو برداشتیم تا برای شام پیتزا درست کنیم. منم پنیر پیتزا برداشتم و قارچ هم تموم شده بود. نون هم از قبل داشتیم. یه بطری دولیتری هم دوغ برداشتیم و منم یه کم ژله و دسر و بیسکوییت و اینا. 

گوشت شتر مرغ هم برای اولین بار خریدیم! 

سر راه برگشت به خونه هم قارچ خریدیم و تا رسیدیم خونه حدود ساعت ۹.۱۵ بود که من دست به کار آماده کردن پیتزا شدم. البته با گوشت چرخ کرده ی شتر مرغ! 

گوشتش که خیلی خیلی خوشمزه بود. خودم تهنای تهنا پیتزاها رو آماده کردم و مامان گذاشت تو فر. همون موقع پدیده زنگ زد تا برای فردا قرار بذاریم که بریم چهارتایی دانشگاه. یه کمی از همه جا(!!!) صحبت کردیم و بعد من رفتم سراغ فیلم یوسف و پیتزاهای نازنینم که مثل ماه شده بود! 

جاتون خالی زدیم تو رگ با دلستر و دوغ و آره و اینا! 

بعدشم که فیلم تموم شد و خواهری رفت ظرفها رو شست و همه از من تشکر کردن!
منم که عقده اییییییی!!! کلی خستگیم پرید!
 

بعدم که پریدم تو ماهیتابه ی عزیزم خدمت شما! 

 

تا فردا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد