´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

پالتوی سایز مانکن

سلام 

 

امروز صبح رفتم شرکت. مثل همیشه. کارای فارغ التحصیلی که انجام بشه دیگه مثل سابق به صورت منظم باید برم شرکت. شرکت رفتن رو دوست دارم چون همه ی روز و وقتم رو پر می کنه. 

ساعت حدود ۹:۳۰ بود که رسیدم. با همکارها سلام و علیک مختصری داشتم و مجال برای سوال درباره ی نبودنم ندادم. خوشبختانه بین همکارها به دختری مغرور و عصا قورت داده مشهورم و اصلا سعی نکردم از اشتباه درشون بیارم. چون اکثر اونها آقایان جوان هستند و خیلی سعی می کنند که صمیمی و خودمونی باشند٬ از همون اول ترجیح دادم یک دیوار نامرئی اما محکم بین خودم و اونها بکشم تا هردو طرف دیوار راحت باشیم... اصلا دلم نمی خواد تجربه های اون آموزشگاه لعنتی تکرار بشه... بگذریم.. 

ویندوز سیستمم رو عوض کردم و شروع کردم به نصب برنامه های مورد نیازم. ساعت دوازده و نیم مثل هرروز جانمازم رو کنار اتاق دفترم پهن کردم و شروع کردم به نماز خوندن. حدود ساعت یک و نیم هم رفتم برای ناهار که لوبیا پلو و چلومرغ بود. من فقط کمی از گوشت مرغ رو خالی خوردم. هنوزم مشغول رژیم دوست داشتنی و نازنینم هستم. بعد از ناهار به شدت دلم یه چرت اساسی می خواست. این چند روز تعطیلی واقعا بدعادتم کرده بود. خلاصه دوباره مشغول کامپیوترم شدم و بعد هم که دیگه کار خاصی نداشتم یا با آقای ناصری حرف می زدم یا چلچراغ می خوندم. 

ساعت حدود ۴:۳۰ بود که دیگه کم کم بچه های شرکت رفتن و منم رفتم یه فروشگاهی نزدیک شرکت که یه عالمه لباسهای خوشگل خوشگل داره.  

به شدت دنبال یه پالتوی شیک میگشتم. چندین هزار جا سر زده بودم اما انقدر مدلهای ضایع و اجق وجقی داشتن که بیخیالش شده بودم. توی این پاساژ توی یه مغازه ی فسقلی یهو یه پالتو تن مانکن دیدم که میخکوبم کرد! 

خیلی ناز بود. رفتم یکیشو پرو کردم. وقتی دیدم خیلی بهم میاد و کاملا برام اندازه ست٬ از دختر جوانی که فروشنده بود پرسیدم این چه سایزیه؟ گفت سایز مانکن! تک سایزه! فقط به اندام های استاندارد می خوره! انقدرررررررررررررر خوشحال شدم ! چون بالاخره به این نتیجه رسیدم که هیکلم متانسب و موزون شده! 

خلاصه که با خوشحالی پالتوی نازنین سایز مانکن رو خریدم و رفتم برای خونه!
تا رسیدم خونه و پوشیدم همه خوششون اومد. خلاصه که قراره امشب من توی خواب هم پالتوی خوشگلمو ببینم! 

وقتی رسیدم خیلی احساس خستگه می کردم. دلم یه دوش آب گرم حسابی می خواست. اما هر چی منتظر شدم فشار آب مناسب نشد و آبگرمکن دیواری (لعنة الله علیه) روشن نشد که نشد!
یعنی واقعا مردم ما ول کن این سنت شب جمعه نیستن؟ بابا بی جنبه ها به ماهایی که طبقات بالاییم آب فقط به اندازه ی دم موش میرسه!
کوتاه بیاین الهی! 

خلاصه به محض اینکه یه کم فشار آب بهتر شد یه دوش چند ثانیه ای گرفتم و خستگی چند ساعتمو بیرون کردم. 

بعد هم که میوه های هرشبی رو زدم به بدن و کامپیوتر و اینترنت! 

فکر کنم دوباره باید با کمک بابا نوک جوجمو کوتاه کنم!
راستی گفتم بابا! از وقتی ای دی اس ال وصل شده بابا همش مودم وایرلس رو از سیستم من جدا می کنه و می بره وصل می کنه به کامپیوتر خودش و میره از این سایت به اون سایت.

امشب گیر داده بیا برام ایمیل یاهو بساز!
حتما پس فردا هم آخرین ورژن یاهو مسنجر می خواد و ...!!!
حاج خانوم چشمت روشن!  

 

************** 

آقا محسن زیارت قبول! (مش محسن)!! 

آرش جان عمو شدنت مبارک! (خان عمو)!!

 

تا فردا...

نظرات 4 + ارسال نظر
آیسان پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ http://golbaghali.blogsky.com

سلام عزیزم٬فارغ التحصیلی مبارک٬خیلی کار خوبی میکنی به این آقایون جوون رو نمیدی چون بعضی هاشون بی جنبه میشن٬بابا تو که مانکنی دیگه رژیم میخوای چیکار٬پالتوت مبارک عزیز دلم ٬آخ از حمام نگو که کلی غصه میخورم یکی به خاطر سوختگی که به خاطر سرد بودن آب حمام واسم اتفاق افتاد(توی وبلاگم جریانش رو نوشتم) یکی هم به خاطر اینکه از دست همسایه پایینی نمیتونیم حمام کنیم هر سری هم بهش میگم میگه به جان آیسن دو تا بشقاب داشتم میشستم منم میگم جان عمت٬بابا ای دی اس ال منم قصد دارم بخرم چه بابای باحالی دمش گرم کلی خندیدم از حرفش چشم مامانت روشن٬آقا محسن زیارتتون قبول باشه٬آقا آرش عمو شدن مبارک خیلی کیف میده نه من عاشق بچه هام٬ماهی جونم پیش من بیا ٬خدانگهدارت عزیزم

یاسین پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.black-beauty.blogsky.com

وبلاگتون حرف نداره

یه سری به من هم بزن

فعلا
.
.
در ضمن
اگر خواستی پولدار بشی بر روی بنرهای وبلاگم کلیک کن و ثبت نام کن
خیلی عالیه من ثبت نام کردم
لاقل بیا و بخونشون و ببین چه جوریه
با تشکر

اگر مایل به کسب درآمد از وبلاگ خود هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنان می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد بدون اینکه از طرف مقابل هزینه ای کاسته شود و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.
بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 2325000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار ریال فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد.
.
.
.
.
.
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه نمایید
.
.
.
.
راستی عکس و مطالب عاشقانه هم دارم.
اگر میخواهید عضو شوید روی تبلیغات با OxinAds کلیک کنید و ثبت نام کنید

محسن پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام

پالتو مبارککککککک!

آرش یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

نمی دونم چرا ندیده از این خانوم عصا قورت داده خوشم اومده
ای جاااااااااااااااااان الهی فدای اون عصاش بشم من
حاج خانوم ما رو هم در نمازهاتون بی نصیب نذارین و دعامون کنید
عجببببببببببببببببببب پس جدیدا مانکن ها هم غول پیکر شدند!!!
دهاتی عزیز برید پمپ بخرید تا وقتی یکی توی ساختمونتون میره حموم بقیه دچار عذاب شب اول قبر نشین.
بابا ای ول حاجی ایشونم بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mash.gholamhossein @yahoo.com
این آی دی خیلی بهش میاد
منم از طرف خودم به آرش عزیز عمو شدنش رو تبریک می گم.
عموی اوسگل ندیده بودیم که دیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد