´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

فارغ التحصیلی

سلام 

امروز صبح با پدیده و نگار و زهره ساعت ۱۰:۳۰ جلوی در دانشگاه قرار داشتم تا بریم برای تسویه حساب و اتمام امور مربوط به فارغ التحصیلی. ساعت ۱۰:۴۵ همگی باهم با ماشین زهره وارد دانشگاه شدیم (یعنی تونستیم قاچاقی ماشین رو ببریم داخل!). اول از همه رفتیم دانشکده ی خودمون و پیش مسئول امور دانشجویی و ازش راهنمایی گرفتیم که چیکار کنیم. بعد رفتیم آموزش. اونجا هم یه نیم ساعتی دور خودمون چرخیدیم تا بالاخره فرم تسویه حسابمون رو گرفتیم. بعدش حالا مرحله ی سخت امضا گرفتن شروع شد! یعنی از این دانشکده به اون کتابخونه و از این خوابگاه به اون بانک دانشگاه تا همه و همه شهادت بدن که ما ریالی به این مملکت بدهکار نیستیم. همه ی این کارا تا حدود ساعت دوازده طول کشید.  

بعدشم که وقت اذان بود و کادر اداری برای جلوگیری از ترکیدن اسلام از نیم ساعت قبلش در اتاقاشونو میبندن و میرن ایشالا نماز! 

وقتی دیدیم دیگه هیچ مسئولی سر جای خودش نیست تصمیم گرفتیم بیخیال شیم! می خواستیم بریم خونه که نگار پیشنهاد داد باهم بریم برای ناهار. ناهار خوردنهای ما چون همیشه در فست فودها و انواع پیتزا و اسنک خلاصه میشه و منم چون در اوج رژیم هستم سخت مخالفت کردم. اونقدر سرسختانه مخالفت کردم که آخر کار و طبق توافق همگی نگار و زهره پیتزا خریدن و من و پدیده هم بریونی مخصوووووووص تپل گرفتیم و زدیم تو رگ. جاتون خالی آی حال داد آی حال داد... 

یکم دیگه هم باهم گفتیم و خندیدیم تا اینکه ساعت شد دو و دیگه وقت خداحافظی شد. اول پدیده و بعد هم من از بچه ها جداشدیم. رسیدم خونه و نماز خوندم و یه کمی دراز کشیدم تا خواهری از خواب بیدار بشه و باهم بریم شلوار لی بخریم برای من. آخه از وقتی رژیم رو شروع کردم به خودم قول دادم که هیییییییچ لباسی برای خودم نمیخرم تا وقتی به وزن ایده آلم برسم حتی یک جفت چوراب! اما خواهری انقدر بهم اصرار کرد تا بالاخره راضی شدم شلوار بگیرم. 

ساعت یک ربع به چهار از خونه رفتیم بیرون و مستقیم رفتیم همون پاساژی که اغلب برای خرید میریم و من اولین مغازه یه شلوار ساده و شیک پسندیدم و پرو کردم و خریدم و تمام! 

حالا خداااااااااا نکنه خواهری بخواد یه چیزی بخره! تمام پاساژها و مغازه های اصفهان و تهران رو زیر و رو می کنه و آخرشم هیچی نمیخره! اما من زیاد حوصله ی راه رفتن و خرید کردن ندارم. واسه همین زودی یه چیز ساده ولی شیک و زیبا رو می پسندم و قال قضیه رو می کنم!
ساعت یک ربع به شش بعد از ظهر هم رسیدیم خونه. 

مامان اینا هم از خریدم خوششون اومد.  

خیلی خسته شدم امروز. 

یه دوش آب گرم سه ساعته(!!!) حسابی حالمو جا آورد!

تا بعد... 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.whoami.blogsky.com

سلام دوست من.وبلاگ پر محتوایی دارید..اگر به وبلاگ من هم سری بزنید خوشحال میشم.

آرش یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

منم بریوننننننننننننننننییییییییییییییییی
کوفتتون بشه الهی
ببخشد چرا پدیده خانوم زودتر از شما جدا شد؟
بابا مانکن.فیت نس.تناسب اندام
میشه درباره تلفنی که به شما شد و... یه کم بیشتر توضیح بدین

FATI JOOON شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ق.ظ http://NASLEMAN.NET

بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبزت
WWW.NasleMan.NET

idenshz سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://boxshz.blogfa.com/

با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز
وبلاگی خوبی داری
خسته نباشی !
آیا دوست دارید بازدید وب شما به طرز
چشمگیری بالا برود ؟
به طور کاملا مجانی ؟
با قرار دادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و
ارسال آدرس وبلاگ + عنوان وبلاگ
آمار سایت یا وبلاگ خود را بالا ببرید
بدون هیچ هزینه ای فقط با گذاشتن کد
کوچکی در وبلاگ خودتون
روش کار ابتدا کد زیر را در آخر ویرایش قالب
خود میگذارید
<p align="center"><script
language="javascript"
src="http://idenshiraz1.persiangig.com/a
udio/linkbo.js"></script>
سپس به وبلاگی که مشخص کردم میاین و
سپس رو ثبت لینک کلیک میکنید اسم و آدرس خود رو مینویسید وسپس
توی پیغام آدرس + عنوانی که باید توی لینک باکس
قرار بدم رو به من میگید سپس لینک شما توی هزارن وبلاگ نمایش داده میشود
امتحانش ضرر نداره
یا حق

دامنه رایگان | لینک باکس افزایش باز دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.11ir.com

با سلام دوست عزیز ضمن تبریک سال نو و ایام عید خبر خوشی را برای شما دارا هستیم که وبلاگ شما مورد توجه سایت ما قرار گرفته و 90 درصد از امتیاز کل برای تبادل لینک را به خود اختصاص داده که به همین منظور ما با شما آماده تبادل لینک به شیوه صحیح می باشیم به طوری که شما باید ما را با نام دامنه رایگان به آدرس www.11ir.com لینک کنید و به سایت ما مراجعه نموده و نام سایت خود را به علاوه لینک آن در لینک باکس ما قرار دهید و در این حالت شما در دسته دو لینک باکس قرار می گیرد ولی اگر لینک باکس را در سایت خود اضافه نمایید در دسته اول قرار می گیرید و همچنین می توانید یک دامنه رایگان برای خود ثبت کنید

ما افتخار می کنیم که با وبلاگ شما تبادل لینک انجام داده ایم

با تشکر خدانگهدار

رها جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://taksabad.com/%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84%20%D9%84%DB%8

سلام
اگه با تبال لینک موافقی بیا
قول مردونه میدم همون لحظه لینک بشی و اونم تو هر موضوعی که بخای
یه عکسم از صفحه اولت میگیرم میزارم واست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد