´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۷ اردیبهشت- برنده بلاگ اسکای!

صبح ساعت نزدیک پنج از خواب بیدار شدم و کمی بعد صدای اذان رو هم شنیدم. خواهری رو هم برای نماز بیدار کردم و خودم هم دیگه خوابم نبرد تا حدود ساعت ۷. 

ساعت ۷ باز یه کمی خوابیدم تا ۹ که با صدای بقیه بیدار شدم اما این اصلا به این معنا نیست که  از رختخواب بیام بیرون! تا یازده واسه خودم وول میزدم. 

امروز هم به علت کسالت قرار نبود برم شرکت برای همینم با فراغ بال واسه خودم حال می کردم. بعدش دیگه کم کم تصمیم گرفتم بلند شم از جام. وقتی قیافه ی خودمو توی آیینه دیدم از برخورد با یه موجود هپلی رنگ پریده بسیار لذت بردم.  

یه حالی به حول سر و صورتم دادم و زندگی عادی رو از سر گرفتم. یه کمی مجله خوندم و سر خودمو گرم کردم تا اینکه نزدیکای ظهر آقای ناصری زنگ زد و با کلی خجالت و عذر خواهی و اینا گفت یکی از مشتری ها خیلی عجله داره و... منم فایل طرف رو داشتم برای همین برای آقای ناصری ای میل کردم و کارشو انجام دادم اما همین حدود ۳ ساعت از وقتمو گرفت و خیلی اذیت شدم. 

بعد هم داداشی اومد و ناهار ته چین مرغ خوردیم و من بلافاصله پریدم توی اتاق برای استراحت. حالم اصلا خوب نبود. 

تا عصری چند بار خوابم برد و از خواب پریدم. از اون مدل خوابهایی بود که بیشتر باعث سردردم شد تا پریدن خستگی و ضعف.بعد هم دیگه خواهری هم بیدار شد و باهم یه عالمه گفتیم و خندیدیم. 

داداشی هم از عابر بانک یه شارژ ایرانسل دوهزار تومنی گرفته بود و به من گفت بیا من نمیدونم کدوم یک از این شماره هاست تو برام شارژ کن. آخه اگه دیده باشید یه چندتایی کد و شماره رمز و شماره های دیگه میده و باید حرفه ای باشید که با یک نگاه بفهمید کدوم شماره ی شارژه. مام که دیگه اوسای این جینگولک بازییاییم! داداشی هم که حال و حوصله شو نداشت داد به من. منم تا فیش رو ازش گرفتم دوئیدم سمت اتاق و داداشی هم دوئید دنبالم و خلاصه تا چند دقیقه با سر و صدا و خنده توی خونه جلوی چشمای بهت زده ی مامان و بابا دنبالم دوئید که من سیمکارت خودمو باهاش شارژ نکنم. وای که چقدر خندیدیم! هم ما هم مامان و بابا که عاشقانه نگاهمون می کردن... 

بعد هم من اومدم یه کمی توی نت بودم و با یکی دوتا از بچه ها گپ زدم و اونجا بود که آرش خبر داد هم خودش و هم من توی مسابقه ی آرزوهای بلاگ اسکای که ویژه ی عید بود برنده شدیم. 

آرش سوم  شده بود و من یازدهم. تا نفر چهلم هم برنده اعلام شده بودن. 

آرش یه عالمه نرم افزارهای توپ و خوب خوب برده بود و منم می تونستم دوتا از همین ها رو انتخاب کنم. 

۱- نرم افزار ندای توحید (قرآن و مفاتیح و همه ی چیزای مذهبی) 

۲- کلیات تعبیر خواب 

۳- دیوان حافظ 

۴- شاهنامه ی فردوسی 

۵- مثنوی معنوی و دیوان شمس  

۶- دیکشنری هوشمند

 

منم اول از همه شاهنامه رو که خیلی دوست داشتم انتخاب کردم و بعد هم ندای توحید رو برای مامان که از این چیزا دوست داره. 

مامان و بابا هم رفته بودن نماز که برگشتن و باهم یه کمی تی وی دیدیم و من می خواستم وبلاگم رو آپ کنم که هرچی زور زدم طنزم نیومد!:دی 

گذاشتم واسه فردا 

بعد هم مامان برام شیر عسل درست کرد و با بیسکوئیت های بای خوردم. الانم که در خدمت شما و دنیای مجازی ام 

و کم کم می رم بخوابم 

و شب بخیر!

نظرات 2 + ارسال نظر
شاپکده سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

سیروس سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ق.ظ http://gdolar.blogfa.com

فرصتی عالی برای معرفی وبلاگ خود و کسب درآمد از وبلاگتان:
سیستم جدید تبلیغاتی که تازه شروع بکار کرده ودارای مزایای فوق العاده میباشد و تمرکز آن بیشتر بر روی ارائه خدمات به سایت های نوپا و ناشناخته است تا بتوانند با استفاده از امکانات رایگان، سایت خود را در زمانی کوتاه به یک سایت پربیننده تبدیل کنند. چرا که بعضی سایت ها که به واقع دارای مطالب و موضوعات مفیدی هستند تنها به خاطر ناشناخته بودن از ادامه کار منصرف می شوند.
پرداخت ۱۰۰۰ امتیاز (معادل ۱۰۰۰ تومان) برای کسانیکه عضو می شوند یکی از مزایای جالب این سایت می باشد.
امکان تیلیغات رایگان به صورت متنی و تصویری(اعضای جدید می توانند لوگو یا بنر خود را بیش از 5000 بار رایگان در این سایت و سایت های عضو آن به نمایش درآورند) و...
دوست عزیز وبلاگ خوبی داری از شما برای آشنایی کامل و معرفی سایر مزایای این سیستم دعوت می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد