´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۵ اردیبهشت

سلام 

امروز صبح ساعت ۹ بیدار شدیم. تا ساعت ۱۰ وول میزدم و بعد هم دیگه پا شدم و به خودم رسیدم. غذا برای امروزم برداشتم و ساعت یک ربع به دوازده از خونه زدم بیرون. 

طبق معمول هم با اتوبوس رفتم تا شرکت. 

ساعت یک بود رسیدم و یه کمی کارایی که باید انجام بدم رو بررسی کردم و نمازمو خوندم و بعد هم رفتیم برای ناهار. 

من برای هردومون چلوکباب برده بودم. از دیشب یه عالمه غذا اضافه اومده بود. 

بعد از ناهار هم استراحت کردیم و عصری مشغول کار شدم. یکی دو تا کار ترجمه ی دیگه هم برام رسید. چایی با شیرینی هم خوردم و کلی سرحال شدم. 

آقای امیری هم اومده اینجا و با آقای ناصری داشتن چندتا دستگاه رو تست می کردن. 

تا ساعت ۸ مشغول بودیم.ساعت ۸ من رفتم فروشگاه لوازم تحریر و برای بابا که چند روزی بود سفارش داده بود برچسب خریدم. بعد هم راه افتادیم به سمت خونه. سر راه من دوتا باقلوا خریدم باز! 

وقتی رسیدم خونه مامان و بابا جومونگ می دیدن و خواهری هم تازه از پایین اومده بود بالا. 

منم یه کمی استراحت کردم و یه عالمه هله هوله شامل باقلوا٬ سالاد و چیپس خوردم! 

به قول پدیده یادم رفته توی رژیم چقدر حسرت خوردم! باز دارم شیطونی می کنم!
بعدشم که اومدم آنلاین و با یکی دوتا از دوستا گپ زدم. 

الانم کم کم میرم بخوابم. 

خیلی خسته هستم 

 

شب خوش!

نظرات 2 + ارسال نظر
خانومی یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:45 ب.ظ

منم باقلوای داغ میخوام نامرد...

آخ فدات شم عشق من
خواستم بیام تهران حتما برات می خرم جیگرم
فوقش تو ماکروویو داغش می کنی دیگه!:دی
بوس بوس

شاپکده دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد