´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۲۱ مرداد- امتحان میان ترم


سلام 

امروز صبح همون ساعت همیشگی رفتم آموزشگاه. بچه ها امتحان میان ترم داشتن. امروز به جای آقای نویدی یکی از همکاراش اومده بودن. من و خانوم عامری جاهامون عوض شد و من رفتم سر کلاس بچه های ایشون و ایشونم رفتن سر کلاس من. حدود یک ساعت طول کشید امتحان و بعدش کمی استراحت کردیم و رفتیم سراغ امتحان دخترا. امتحاناشون مثل هم بود و هردو شامل دو بخش کتبی و شفاهی می شد. اونا هم که تموم شد من دیگه اومدم خونه. خانوم عامری همونجا تصحیح کرد و نمره های بچه های من خیلی عالی بود. کلی ذوقیده بودم. رسیدم خونه یه عالمه خسته بودم. ناهار سبزی پلو با ماهی بود که من تا رسیدم یکساعتی دراز کشیدم و بعد که داداشی اود ناهارو خوردیم و بعد من آماده شدم و رفتم دانشگاه که به کارام برسم. حدود ساعت ۸ هم برگشتم خونه در حالی که حسابی خسته بودم. تا شب مشغول ترجمه بودم و بعدشم رستگاران و لالا!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد