´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۲ بهمن

گاهی فکر می کنم زندگیم خیلی هیجان انگیزه 

گاهی فکر می کنم زندگیم خیلی یکنواخت شده 

گاهی فکر می کنم باید یه عالمه تلاش کنم برای آینده 

گاهی فکر می کنم وقتی یه روزی یهو می میرم چرا بیخودی خودمو خسته کنم؟
خدایا؟!
لطفا!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ

پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) فرموده اند:

مسلمان باید در کار دنیای خویش چنان باشد که گویی عمرش را پایانی نیست و در کار آخرت چنان که گویی ساعتی بیش از عمرش باقی نمانده است.

و در حدیثی دیگر حضرتش فرموده اند:

خدای تعالی دوست دارد که وقتی بنده ی مومنش در حال انجام کاریست آن را به نیکویی و زیبایی به سرانجام برساند.

توضیح: برای مسلمان دنیا و آخرت از هم جدا نیستند و دنیای مسلمان در طول آخرت است نه در عرض آن.

ممنونم از یاد آوریت
فقط...
ببخشید شما؟!:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد