´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۱۱ دی

سلام

امروز سحر بیدار شدم برای گرفتن روزه. از ناهار دیروز که من خونه نبودم قیمه مونده بود که گرم کردم و با ماست خوردم. یه سیب و پرتقال هم خوردم. بعد هم مسواک زدم و نماز خوندم و مامان اینا رو هم بیدار کردم و خودم خوابیدم. یه بار ساعت 8 بیدار شدم و باز خوابیدم و دوباره از ده تا یازده همینجوری هی می خوابیدم و بیدار می شدم. دیگه ساعت یازده بیدار شدم و کمی با خانواده حال و احوال کردم. مامان پرسید اذیت می شم یا نه به خاطر روزه که من اصلا ناراحت نبودم. کمی آنلاین شدم و بعد هم نماز و قرآنم رو خوندم و نشستم سر درسم. روش تدریس می خونم که خیلی سخته. البته مباحثش رو قبلا توی درسهای دانشگاه خوندیم اما تقریبا خیلی هاش یادم رفته. یکساعت و نیم مشغول درس بودم تا ساعت چهار و نیم. دیگه کم کم سرم گیج می رفت که کتاب رو بستم و کمی دراز کشیدم. ساعت پنج دیگه همه بیدار شدن و منم یه کمی آب به صورتم زدم تا سرحال شم. ساعت پنج و نیم بود که اذان رو گفتن  و با خرما افطار کردم و کمی عدسی که مامان برام گرم کرده بود خوردم. بعد هم نماز خوندیم و بلافاصله آماده شدیم که بریم خونه ی مهدی پسردایی مامان برای مهمونی قرض الحسنه ی فامیلی. ساعت حدود شش و نیم رسیدیم که هنوز به جز فامیلای نزدیک خودشون و رضوان و زهره کسی نیومده بود. بعد از ما خاله محبوبه و بعد هم آقا مرتضا اومدن. دیگه آقا نعمت اینا هم که مثل همیشه نفر آخر بودن! دیگه همه جمع شدیم و کلی گپ زدیم و سر به سر هم گذاشتیم و خندیدیم. یه عالمه هم با عاطفه گپ زدیم تا موقع خدافظی. پذیرایی چایی و میوه بود و ساعت هشت و نیم اینا هم شام که چلو کباب بود خوردیم. بچه ها کمک کردن و سفره جمع شد. بعد مامان و بابا یه سر رفتن تا خونه ی علی آقا اون یکی پسر دایی مامان که جزو قرض الحسنه ی فامیلی نیست تا احوالپرسی کنند. چند دقیقه بعد اومدن و دیگه کم کم همه رفتیم. اومدیم خونه و کمی راجع به جواهری که من پسندیدم حرف زدیم و مامان اینا همه ی سعی خودشونو کردن که من منصرف بشم و طلای زرد بخرم. دیگه واقعا روم نمیشه باهاشون مخالفت کنم. هرچند خیلی اون انگشتر رو پسندیدم.

ببینیم چی میشه دیگه!
الانم یه کمی آنلاین هستم و بعد میرم کمی درس می خونم و بعد هم لالا.

شب خوش

نظرات 1 + ارسال نظر
Bozorgtarin Systeme Upload Iranian جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.irupload.ir

Salam
Omidvaram ke haleton khoobe khooob bashe.
Webe jalebi darid ,
age ye vaghti khastid aksi roye net montasher konid , site uploade ma ba emkanate vizhe va balatarin sorate load va hostinge besyar motmaen va ghavi, mizabane daemiee akshaye shomast.
Hatman be site ma sar bezanid.
Movaffagh bashid.
Bozorgtarin Systeme Upload Iranian

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد