´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۱۰/۱۰

سلام 

امروز صبح ساعت نه و نیم بیدار شدم و ساعت ده از خونه رفتم بیرون. تحقیقی که برای ندا پیدا کرده بودم بردم پرینت که حدود چهل و پنج دقیقه معطل شدم. بعد هم رفتم پست تا پست پیشتاز کنم که اونجا هم چون پنجشنبه بود خیلی شلوغ بود و دقیقن یکساعت توی نوبت بودم. ساعت از دوازده گذشته بود که راه افتادم به سمت شرکت محل کار قبلیم و دیدار با آقای ناصری که دعوتم کرده بود برای ناهار. ساعت یک رسیدم و کلی از همه جا حرف زدیم. درست شش ماه بود که نه هم دیگه رو دیده بودیم و نه حتا یه صحبت تلفنی داشتیم. خلاصه برای ناهار از رستوران محمد میکس و خورشت ماست و دوغ و مخلفات سفارش داد و خوردیم که خیلی چسبید مخصوصن اینکه امروز هوا ابری بود و همه چیز خیلی زیبا به نظر میومد. برای منم که کلی خاطره زنده شد. بعد هم منو رسوند تا نزدیک دانشگاه و برگشت. منم رفتم خونه. ساعت چهار رسیدم خونه. با مامان اینا سلام و علیک کردم و خواهری هم تازه بیدار شده بود یه کمی شوخی کردیم باهم و الکی الکی خوابم برد یه نیم ساعتی! البته قبلش نماز خوندم. وقتی بیدار شدم هم نماز مغرب و عشا رو خوندم و قرآنم رو هم خوندم و فیلم دیدم. بعد هم که اومدم اینجا. راستی تا به آقای ناصری گفتم عمه فوت کرده خیلی ناراحت شد و ساعت هفت شب زنگید خونه و به بابا تسلیت گفت. واقعن آدم با مرامیه. 

فعلن همینا دیگه...

کمی آنلاین بودم و وبلاگم رو بالاخره بعد از دوماه آپ کردم. بعد هم به اتفاق مامان اینا فیلم دیدیم. حوصله ی درس هم اصلن نداشتم لذا اصلن سراغشم نرفتم. با یکی دوتا از دوستام چت کردم و کمی سایت های خبری رو زیرو رو کردم. بعد هم یه قابلمه میوه شستم و رفتم پای تی وی . همه کلی خندیدن چون یه قابلمه پر از میوه بود: سیبری-کیوی-سیب- پرتقال- نارنگی- لیمو شیرین- موز و...

البته همه ش رو خوردیم و فقط دوتا نارنگی برگشت خورد! کلی گپ زدیم و خندیدیم. فیلم به کجا چنین شتابان رو هم دور هم دیدیم. بعد هم من اومدم اینجا. کم کم میرم لالا.

شاید کمی مطالعه کنم.

شب خوش

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ http://tarhonaghsh.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
وبلاگ دریچه ذهن شما به دنیاست. بهتر نیست خاطره ها رو تو دفتر خاطرات بنویسی.

سلام دوست عزیزم
اینجا دفتر خاطرات اینترنتی منه
وبلاگ اصلیمم می تونید ببینید!
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد