´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۳ دی- سفر به تهران

سلام 

امروز صبح ساعت یکربع به شش بیدار شدیم و نماز خوندیم و من و مامان و بابا آماده شدیم. البته من به اصرار مامان یه صبحانه ی مختصر خوردم و وسایلمو جمع و جور کردم و ساعت یکربع بع هفت از خونه زدیم بیرون. قبلش هم با خواهری و داداشی خدافظی کردم. رسیدیم ترمینال سوز وحشتناکی میومد! برای همین رفتیم توی سالن منتظر شدیم. بعد هم که اتوبوس اومد رفتم صندلی ۲۲ نشستم که فهمیدیم صندلی کتاری من رو به یه آقا دادن که بعد از صحبت با راننده جای اون آقا رو درست کرد. مامان اینا با اصرار من رفتن.  آخه هوا خیلی سرد بود و می گفتن تا اتوبوس حرکت نکنه نمیرن! خلاصه تا رفتن یکربع بعدش یعنی ساعت هفت و نیم اتوبوس راه افتاد که صندلی کنار من خالی بود و اون سمت خیابون یه خانوی سوار شد. توی اتوبوس سعی کردم بخوابم که مثل همیشه نشد! با دوستام یه کمی اس ام اس بازی کردم تا حوصله م سر نره. دو ساعتی که گذشت حدود ساعت نه و نیم ده فیلم عروس خوش قدم رو گذاشت که تکراری بود و مال شونصد سال پیش. یه کمی آجیل خوردم و به خانومه هم تعارف کردم که زیاد برنداشت. قم نگه داشت و یه کمی گشت زدم و صنایع دستی و سفال دیدم. نیم ساعتی توقف داشت و بعد حرکت کردیم. بیسکوییت و کیکم رو با آبمیوه خوردم و فیلم که تموم شد بلافاصله یه سی دی مذهبی و نوحه و اینا گذاشت که صدای رو مخ بود و برای همینم هندزفری گذاشتم و یه کمی جهان و جمشید گوش کردم به نیت عزاداری و نه کیف و حال!! :دی 

از قم به مامان زنگیدم. بعد از فیلم هم خانومی زنگید.  

نزدیک تهران ساعت یک با سهیل هماهنگ کردیم و ساعت یک و بیست و پنج دقیقه رسیدم به ماشین آقای شوهرخواهر!! اومدیم خونه و من یه نیمساعتی بچه ها رو خوردم یادم افتاد که نیم ساعتع با پالتو توی خونه دارم بخارپز میشم! 

لباس عوض کردم و کلللللللللللللللللللی با بچه ها حال کردم. ناهار قرمه سبزی خوردیم و بلافاصله آماده شدیم و رفتیم فروشگاه هایپر استار.  

یه عالمه خرید کردیم و هله هوله خریدیم و منم یه عروسک پولیشی لاک پشت بزرگ خریدم هم قد خودم!! خیلی قیمتش عالی بود. ۱۳تومن بود. بعد از یکی دوساعت گشت زدن پیتزا خریدیم و رفتیم توی ماشین و رفتیم به سمت خونه و سر راه خانومی برای جوجه ها لباس سقایی خرید. رسیدیم خونه پیتزا خوردیم و با مامان حرف زدیم. قرآنم رو خوندم و حدود ساعت دو خوابیدیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد