´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۱۵ آذر-عید غدیر خم

سلام 

امروز صبح ساعت نه بیدار شدم. طبق معمول همه بیدار بودن و من آخرین نفر بودم! چند لقمه نون و پنیر خوردم (دیگه بعد از یه هفته دلم شدیدن نون می خواست!!) و بعد هم با بچه ها بازی کردم. تا ظهر کار خاصی نکردم به جز بازی با بچه ها و تی وی دیدن. برای دوستام هم پیام تبریک فرستادم. ناهار ته چین بود. داداشی و سهیل رفتن ماشین شستن و حدود ساعت دو اومدن و همون موقع ناهار خوردیم که خیلی چسبید. بعد هم ظرفها رو خواهری شست و رفتیم استراحت کردیم. یکساعتی خوابیدم و بیدار شدم و بازم یه عالمه با بچه ها  بازی کردم. داداشی دیشب فیلم درباره ی الی رو دانلود کرده بود که نشستیم دیدیم. البته دوقسمت فیلم رو با فاصله ی یکساعت دیدیم کهمن توی این فاصله نمازم رو خوندم و کلی تست زدم. بعد هم خانومی مشغول تهیه ی نون خامه ای شد که نتیجه ش عالی بود. خیلی خیلی خوشمزه بود و اینجانب با این دندانهای عاریه ای  و داغون حدود چهارتاش رو درجا رفتم بالا!
سریال های تی وی رو دیدیم (گاوصندوق و به کجا چنین شتابان) و دیگه کم کم جمع و جور کردن و منم کلی از بچه ها فیلم و عکس گرفتم و دیگه ساعت یازده بود که رفتن. ستاره مثل دفعه ی قبل متوجه جدایی شده بود و توی ماشین گریه ی تلخی می کرد که دل همه ی ما خون شد. کلی جای خالیشون احساس میشه. 

الانم که اومدم آنلاین تا اینا رو بنویسم. 

شب بخیر...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ق.ظ

آسانترین روش کسب درآمد برای اولین بار (فقط با 5000 تومان)
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید

وبلاگ جالبی دارید من مایلم با شما تبادل لینک کنم اگر شما موافقید من را با نام "آسانترین روش کسب درآمد برای اولین بار (فقط با 5000 تومان)"سپس به من اطلاع دهید
http://clickboss.sub.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد