´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۲۸ آبان

سلام 

اینترنتم قطع شده فعلن 

نمیتونم هر روز بنویسم 

این چندروزه کار خاصی نکردم به جز طرح سوال برای امتحان فاینال آموزشگاه 

خیلی خسته شدم و خیلی وقتمو گرفت اما بالاخره تموم شد 

دیشب هم آخرین جلسه ی کلاسهام بودو خوشبختانه به خیر و خوشی تموم شد. ترم کشدار و طولانی و پر زحمتی بود.الانم اومدم کافی نت تا این موضوعاترو ثبت کنم 

دلم برای مامان اساسی تنگولیده 

خ زمانی هم که ازسمت منشی استعفا داد و الان فقط تدریس می کنه.  دوشنبه هم یه گودبای پارتی اساسی با حضور خ عامری گرفتیم. از ساعت ده و نیم که کلاس من تموم شد تا ساعت یک مشغول خنده و خوردن و غیبت و اینا بودیم و اساسی خوش گذشت.کلی هم عکس گرفتیم.

دیگه باید برم 

احتمالن مامان خانوم فردا تشریف بیارن منزل!
قربونشون برم من 

خداحافظ 

(ضمنن امروز تولد زهراس)!

نظرات 2 + ارسال نظر
Mostafa پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.Kashanfx.Blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم

Farzad پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ http://goldduty.com

سلام وبلاگ زیبائی دارید لطفا از سایت من هم دیدن کنید . با تشکر www.goldduty.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد