´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۲۲ آبان

سلام 

امروز ساعت ده از خواب بیدار شدم و همینجوری واسه ی خودم خوش خوشانم بود و حال می کردم و توی خونه قدم می زدم که یییییییییییییییهو تلفن زنگ زد!!
مامان گوشی رو برداشت و گفت ماهی بیا از آموزشگاهه! ساعت یک ربع به یازده بود و من انگار که دنیا رو کوبوندن تو سرم! یادم افتاد ساعت ۱۰ آموزشگاه جلسه داشتم!!!!
گوشی رو گرفتم و به چرخابی گفتم تا یکربع دیگه می رسم! بدو بدو آماده شدم و رفتم آموزشگاه. زمانی و عامری که فقط هرهر می خندیدن بهم!:))
منم مثل بچه ای که مدرسه ش دیر شده همینجوری که نفس نفس می زدم رفتم وسط جلسه عینهو گوسفند! خلاصه تا ساعت ۱۲ جلسه طول کشید. وقتی تموم شد خ زمانی برامون نسکافه و شیرینی آورد که با کلی خنده و شوخی خوردیم و حال کردیم. خوشبختانه مدیر یکربع بعد از من رسید و نفهمید که من دیر کردم!!یاه یاه یاه!
بعدم می خواستم راجع به کلاسای خصوصی باهاش حرف بزنم و یه گله ای که ازش داشتم و ایشونم که ماشالا زر زرو! تا ساعت ۲.۵ من بدبخت رو گرفت به حرف! مامان طفلی منتظرم بود برای ناهار که من فقط یه اس ام اس زدم و گفتم بخورین من نمیام. ساعت سه رفتم خونه. ناهار که همبرگر بود خوردم و دراز کشیدم. بابا و خواهری امروز روزه بودن. مامان برای شام و درواقع افطار ماکارونی درست کرد که خوردیم و من آنلاین شدم اندکی. بعد هم با داداشی نصف خروس جنگی رو دیدیم و قبلشم سعیده از تهران زنگید یه نیم ساعتی حرف زدیم و خندیدیم. بعد هم دلنوازان رو دیدیم. بعدشم من دوباره اومدم آنلاین و دیگه الانم می رم سهم قرآن امروزم رو می خونم و با داداشی بقیه ی فیلم رو میبینم. مثلن می خواستم امروز بشینم سوال طرح کنم! 

راستی مامان فردا میره تهران :( 

خیلی غصه مه! دلم براش می تنگوله :(( 

فعلن همینا دیگه. 

شاد باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
اریا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام.
میگم روزانه هاتون کم کم داره میشه هفته نامه :)
(شوخی کردم )
شاد باشید

سلام
از خستگی و کمبود وقته!
چرا بخش نظرات وبلاگتون اکتیو نیست؟
ممنون از حضورتون
شما هم شاد باشید.

اریا دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام.
شرمنده.باز شد.
شاد باشید

سلام رفیق
ممنونم
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد