´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

´°●¤دلنوشته ¤●°`

حرفهایم با خدا

۴ آبان

سلام 

امروز صبح از ساعت هفت و ربع بیدار شدم و دیگه خوابم نبرد. بعد از مدتها به خودم حال دادم و نیمرو درست کردم و خوردم. آخه امروز مادر شوهرا امتحان داشتن و منم همیشه سر این کلاس خیلی خسته میشم و سردرد می گیرم. لذا بهتر بود که صبحانه بخورم. تا رفتم هنوز هیشکی نیومده بود. یه کمی با خ زمانی حرف زدم و بعد دوتا مادرشوهرا اومدن و موند یکیشون. بعد از یکربع به زمانی گفتم بهش زنگید و گفت توی راهم. وقتی اومد شروع کردیم و دیدیم لیسنینگشون مشکل داره. مجبور شدم دستی براشون بذارم. تا ساعت ده و نیم بودن و رفتن. خ زمانی پای سیستم بود و منم کلید سوالا رو درآوردم. 

بعد آقای منصوری اومد سیستم رو برد! برامونم دوتا ساندیس و دوتا کیک نسکافه آورد که حسابی چسبید. البته ساندیسش گرم بود گذاشتم یخچال و با شربتی که صفورا درست کرده بود خوردیم. بعدم سوالا رو برد توی کلاس که تایپ کنه و همزمان داشتیم حرف می زدیم و می خندیدیم که دیدم یا حضرت عباس! توی سوالای شفیعی فارسی هم هست! شاخ درآوردم. صفورا گفت هرچی به آت گفتم گفته نه خوبه! منم اس ام اس ز دم برای آ.ت که شما این سوالا رو دیدین؟!مشکلی نداره؟ اون هم زنگ زد آموزشگاه و کلی مخ صفورا رو کار گرفت که چرا فلانی (یعنی من)‌ سوالا رو دیده؟؟!؟؟!؟! این درحالیه که خودش بارها بهم گفته ب ود سوالای بقیه ی استادارو چک کن و نظر بده. خیلی بهم برخورد. گفتم شب درستش می کنم. 

ساعت یک رفتم خونه. ناهار من و خواهری ماهی بود و بقیه هم خوراک مرغ. خوردیم و من زودی خوابیدم تا عصری برم برای امتحان دوتا کلاس دیگه.  

ساعت چهارونیم بیدار شدم و پنج و نیم رفتم آموزشگاه. برای تولد خ زمانی هم تی شرت آبی رنگ اندامی خیلی قشنگی بردم که کلی ذوق کرد و تشکر کرد. اول امتحان دخترا بود که گرفتم و بعد هم شفاهیشون و بعد امتحان پسرا و بعد هم شفاهیشون تا نه و نیم. تا ده هم با چر*خابی حرف زدم و کلید سوالا رو درآوردم و پاسخنامه ها رو تصحیح کردم و زنگ زدم بابا و خواهری اومدن دنبالم و رفتیم خونه. 

تا رسیدم نماز خوندم و از خستگی چشمام باز نمیشد.  با پدیده که زنگیده بود حرف زدم و خدافظی کرد رفتن شمال.

ساعت دوازده خوابیدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ

این دوستای جنابعالی هم که یه پاشون شماله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد